هلاکت شماری از نظاميان سعودی در جيزان

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تسلط به برخی از پایگاه‌های نظامی در "نجران"، شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره،  نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به تثبیت تسلط خود بر مرکز نظامی "اَلْمَخْرُوق،" نزدیک شهر "نَجران" ادامه می‌دهند و شماری از نظامیان سعودی نیز در مرکز نظامی "اَلْمِعْزاب،" در استان جیزان عربستان کشته یا زخمی شدند.

یگان‌هایی از ارتش سعودی با شرکت بالگردهای آپاچی و جنگنده‌های اف شانزده دیروز سعی داشتند مرکز نظامی المخروق را از نیروهای یمنی باز پس گیرند اما تلاشهایشان شکست خورد و نیروهای سعودی متحمل تلفات جانی و تسلیحاتی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین با دهها فروند موشک به مرکز نظامی المعزاب در جیزان حمله کردند که به تلفات جانی و تسلیحاتی نیروهای سعودی منجر شد.

نیروهای یمنی بیش از 30 فروند موشک به المعزاب شلیک کردند که به کشته یا زخمی شدن شماری از نیروهای سعودی منجر شد، علاوه بر اینکه سه دستگاه خودروی آنان از کار افتاد.

نیروهای سعودی پس از این حمله برای خارج کردن کشته ها و زخمی ها وارد عمل شدند و تعدادی از خودروهای نظامی نیز به خارج کردن خودروهای نظامی از کار افتاده از محل حمله اقدام کردند.

یگانهای موشکی یمنی همچنین مرکز نظامی جَلاح در جیزان را موشکباران و یک دستگاه خودروی نظامی سعودی را منهدم کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار