قربانی: ارائه گزارش معاون آموزشی وزارت بهداشت در کمیسیون بهداشت مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان از ارائه گزارش معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد.

قربانی: ارائه گزارش معاون آموزشی وزارت بهداشت در کمیسیون بهداشت مجلسمحمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جزییات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رئیس جمعیت هلال‌احمر در رابطه با عملکرد و برنامه‌های ‌سال ‌جاری و خود گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: همچنین معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح آمایش آموزش علوم پزشکی، نحوه مدیریت هلال‌احمر و مشکلاتی که پیرامون این نهاد وجود دارد، پرداخت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در نشست امروز با معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز سیاست‌هایی در زمینه متمرکزشدن دانشگاه‌های علوم پزشکی و نحوه ارایه خدمات این دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

قربانی در پایان خاطر نشان کرد: در نشست امروز کمیسیون بهداشت، کمیته‌ای که در رابطه با مواد مخدر تشکیل شده بود، گزاراشات خود را تشریح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن خوشحال
۲۳:۰۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
بنام خدا با سلام ، ابتدا خواهشمندیم نقش حاکمیتی و نظارتی وزارت بهداشت پر رنگ تر شود و در این مورد کار شود بعد خدمات به بخش خصوصی واگدار گردد . همین الان پرتوکاران شاغل در مراکز دولتی از دولت بابت حق اشعه طلب دارند ، تصور می کنید بخش خصوصی با مشکلات اقتصادی ؛ حق اشعه پرتوکاران شاغل در مراکز خصوصی را داده ؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین نجف زاده
۲۰:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
با سلام از دقت نظر وزیر محترم بی نهایت سپاس نجف زاده
آخرین اخبار