پزشکیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای مانع حضور تندروهای چپ و راست به مجلس آینده می‌شود

نماینده تبریز با بیان اینکه نتیجه جمع بندی مذاکرات هسته‌ای بر انتخابات آینده مجلس تأثیرگذار است، گفت: سیاست تنش‌زدایی دولت نشان داد که اکنون باید نمایندگانی در مجلس بنشینند که بتوانند از تندروی‌های چپ و راستی‌ جلوگیری کنند.

جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای مانع حضور تندروهای چپ و راست به مجلس آینده می‌شود"مسعود پزشکیان" نماینده تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای بسیاری از معادلات را بر هم خواهد زد،‌ گفت: از یک فشار بزرگ بین‌المللی علیه ایران کاسته خواهد شد و مسلماً این کاهش فشار، تفکر و نگاه مسئولان را به مسائل کشوری بیشتر معطوف می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در منطقه با استفاده از یک دیپلماسی سیاسی فعال نقش خود را در رفع تنش‌های منطقه‌ای به خوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: با رفع تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در روابط بین‌الملل مسئولان می‌توانند وضعیت به هم ریخته اقتصادی کشور را اصلاح کنند تا عدم شفافیت موجود در بحث‌های ارزی و ریالی کشور شفاف شود.

پزشکیان تأکید کرد: این عدم شفافیت منجر به بسیاری از رانت‌ها و فسادهای اقتصادی در کشور شد که برخی از آن‌ها هنوز صدایش در نیامده و یا حتی آن‌هایی که برملا شده، شفاف نیستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: انجام این جمع‌بندی میان ایران و شش کشور قدرتمند دنیا می‌تواند این پیام را به مردم برساند که سیاست دولت در ایجاد آرامش و تنش‌زدایی در پیشبرد اهداف و منافع کشور مؤثر بوده است.

نماینده تبریز با اشاره به این که نتیجه این برجام می‌تواند بر انتخابات آینده مجلس تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: نمایندگانی باید در این مجلس بنشینند که بتوانند این ایده را پیاده کرده و متعادل به سوی جلو حرکت کنند تا از این تندروی‌های چپ و راستی‌های جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار