ادعای فری بیکن: منندز نیز به دموکرات های مخالف توافق هسته ای ایران پیوست

باب منندز مدعی شد: اگر ایران به بمب هسته ای دست پیدا کند، دیگر نام من روی آن نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سایت واشینگتن فری بیکن اعلام کرد: در نسخه ای از اظهارات باب منندز، سناتور دموکرات که پیش از سخنرانی وی در دانشگاه ستونهال به دست آورده است، منندز با توافق هسته ای با ایران مخالفت خواهد کرد. 
سایت واشینگتن فری بیکن در ادامه نوشت: مخالفت منندز ضربه ای شدید به کاخ سفید خواهد بود که به شدت در تلاش برای لابی با نمایندگان دموکرات برای حمایت از این توافق است.
منندز در این سخنرانی خواهد گفت: " من با خود بسیار فکر کردم و به نظر می رسد که تعهد من به اصول، دوباره منجر به این خواهد شد که باردیگر مسیری را طی کنم که زیاد محبوب نیست. با این حال اگر ایران به بمب هسته ای دست پیدا کند، دیگر نام من روی آن نخواهد بود. بنابراین به این دلایل تصمیم گرفته ام که به این توافق رای منفی بدهم و اگر از من خواسته شود به جلوگیری از وتو شدن رای کنگره نیز رای خواهم داد."
براساس این گزارش، منندز مدعی شد: با این توافق مخالف است زیرا ایران با گسترش برنامه هسته ایش، بسیاری از قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض کرده است.
وی افزود نگران آن است که این توافق ایران را به از بین بردن زیر ساخت های هسته ای، وادار نکند.
منندز افزود این موضوع، به معنای حمایت یا مخالفت با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بعد از توافق آمریکائی ها دستشان کاملا خالی و بهانه ای برای دروغگوئی ندارند . سناتور های کذاب آمریکائی و نمایندگان بی لیاقت کنگره هم با همه کاسبی هایشان از تحریم ، دیگر مستمسکی برای گربه رقصانی ندارند .
آخرین اخبار