361 فیلم كوتاه به دبیرخانه بینالود رسید

361 فیلم كوتاه از 301 فیلم‌ساز به دبیرخانه پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – بینالود رسید.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – بینالود در تاریخ 31 مردادماه تعداد 361 فیلم كوتاه از 301 فیلم‌ساز به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.
 
این تعداد فیلم از فیلم‌سازان 9 استان گلستان، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، همدان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و تهران كه امكان حضور در این جشنواره منطقه‌ای را دارند به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
 
بر اساس این گزارش چهار قالب داستانی، مستند، تجربه‌گرا و پویانمایی امكان حضور در بخش مسابقه فیلم كوتاه این جشنواره را دارند كه از این بین 173 فیلم كوتاه داستانی از 154 فیلم‌ساز، 85 مستند كوتاه از 71 فیلم‌ساز، 61 فیلم كوتاه تجربه‌گرا از 51 فیلم‌ساز و 42 فیلم كوتاه پویانمایی از 25 فیلم‌ساز آمار آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را تشكیل می‌دهند.
 
طبق اخبار پیشین اعلام‌شده از سوی دبیرخانه این جشنواره پنج فیلم برگزیده این جشنواره كه موفق شوند جوایز بهترین فیلم در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی، تجربه‌گرا و جایزه بزرگ این جشنواره را دریافت نمایند مستقیماً در بخش مسابقه ملی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران پذیرفته خواهند شد.
 
پنجاه و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - بینالود از تاریخ 24 تا 27 شهریورماه 1394 به مدت چهار روز در استان خراسان رضوی، شهر نیشابور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار