عبدالهی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان:

شستشوی اموات مکانیزه می شود؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به شایعات آوردن دستگاه شستشوی اموات به سازمان بهشت زهرا گفت: شایعات مربوط به این امر را تکذیب می‌کنم.

تکذیب استفاده از دستگاه مکانیزه شستشوی اموات در بهشت زهرامجتبی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شایعاتی  در خصوص آوردن دستگاه‌ مکانیزه شستشوی اموات به سازمان بهشت زهرا (س) اظهار کرد: هیچ برنامه‌ای در این خصوص نداریم.

وی اضافه کرد: شدیدا شایعات در این خصوص را تکذیب می کنم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: اینکه استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشوی اموات از نظر شرعی درست است یا خیر را علما باید تعیین کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
شتشو و غسل اموات از مستحبات دین اسلام است و ثواب زیادی برای آن وارد شده.اگه همچین چیزی باشه،بعد از این ثواب اون قسمت دستگاههای مکانیزه خواهد شد!
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۰۸:۴۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
ناشناس اول:
در جواب جنابعالی باید بگم تا زمانی که طرف زنده است باید احترام و دوست داشتن رو نثارش کنیم، وقتی من و تو و همه ما رخت از این دنیا بستیم حالا چه با دست بشورن یا دستگاه چه فرقی میکنه واقعاً ؟؟ به فکر هم باشیم تا زمانی که زنده هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
کار به شرعی بودن یا نبودنش ندارم اما در گذشته های نه چندان دور چقدر برای انسان و انسانیت ارزش قائل بودند و برای رفتگانشون احترام اینها تذکراتی برای ماست که فکری به حال اخرت خودمون بکنیم
آخرین اخبار