عبدالهی: احتمال مصادره باغ آراج به نفع مردم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه باغ آراج به صورت عمدی تخریب شده است، گفت: اگر باغی عمدی تخریب شود و درختان آن از بین برود می‌توان از دستگاه قضایی درخواست مصادره باغ به نفع مردم و تبدیل به پارک شدن آن را کرد.

عبدالهی: احتمال مصادره باغ آراج به نفع مردممجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعیین تکلیف باغ آراج اظهار کرد: این باغ در کمیسیون ماده هفت مشمول جریمه‌های متعدد شده اما طبق اتفاقاتی که در این باغ رخ داده ما از مراجع قضایی تبصره یک ماده ۶ را درخواست کرده‌ایم و همچنان منتظر رای کمیسیون هستیم. 

وی با اشاره به تبصره یک ماده ۶ افزود: طبق این تبصره اگر باغی عمدی تخریب شود و درختان آن از بین برود می‌توان از دستگاه قضایی درخواست مصادره باغ به نفع مردم و تبدیل به پارک شدن آن را داشت. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه به باغ آراج اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود، تصریح کرد: ما در مراجع قضایی پیگیری‌های حقوقی این باغ را انجام می‌دهیم. 

عبدالهی با بیان اینکه باغاتی از این دست در شهر وجود دارد که مورد حجمه قرار گرفته و درختان آن از بین رفته است، یادآور شد: هرگز به باغاتی که توسط مالک عمدی از بین برود اجازه ساخت و ساز داده نمی‌شود و مطابق با تبصره یک ماده ۶ قانون با مالکان برخورد خواهد شد.

اتنهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سلام توی تهران یا حداقل در محله طرشت 10تا ازاین باغها با مجوزیا بی مجوزداره خشک میشه هیچکس هم به فکرنیست طبق معمول باز شما بنویس پیام شما قابل انتشار نیست
آخرین اخبار