اصفهان؛

رد رشوه 50 میلیون تومانی از سوی محیط بانان اصفهانی

متخلفان شکار وصید 16 پرنده شکاری با پیشنهاد رشوه 50 میلیون تومانی سعی در اغفال محیط بانان را داشتند که با هوشیاری محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم در اجرای این نقشه ناکام ماندند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان،» به نقل از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم، روز گذشته 16 پرنده شکاری نادر شامل 10 شاهین، 4بحری و دو بالابان به دست محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم و با همکاری پلیس راه نیروی انتظامی از یک دستگاه پژو 405 در این شهرستان کشف و ضبط شد.

در این راستا دو متخلف دستگیر شدند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین در حین دستگیری متخلفان شکار وصید با پیشنهاد رشوه 50 میلیون تومانی سعی در اغفال دونفر از محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم را داشتند که با هوشیاری محیط بانان در اجرای این نقشه ناکام ماندند و محیط بانان رشوه این دو متخلف ر ا رد کرده و موضوع را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

طبق مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور و آگهی روزنامه های رسمی کشور ضررو زیان شامل حال این پرندگان هر پرنده ای 60 میلیون تومان بوده است که در مجموع 960 میلیون تومان در حق صندوق دولت می باشد و مرا جع قضایی در این زمینه حکم صادر می کند.  

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.