آرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت بازگشایی بخش "کنسولی" سفارتخانه‌های ایران و انگلیس

یک عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است؛ بخش کنسولی سفارتخانه‌های ایران و انگلیس هرچه سریعتر باید فعال شود.

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت بازگشایی بخش کنسولی سفارتخانه‌های ایران و انگلیس گفت: اساسا یکی از مهمترین اهداف در بازگشایی سفارت‌خانه‌های این دو کشور، فعال شدن بخش کنسولی این دو سفارتخانه بدلیل کاهش مشکلات مردم بوده است.

وی افزود: در شرایط فعلی به هیچ وجه این موضوع پذیرفتنی نیست که هموطنان ما بخواهند درخواست ویزای خود را از کشورهایی چون ترکیه و امارات دریافت کنند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس در ادامه متذکر شد: در راستای بازگشایی بخش کنسولی سفارت انگلیس در ایران رایزنی‌هایی را انجام خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه متذکر شد: هرچه سریعتر مسئولین باید نسبت به بازگشایی بخش کنسولی سفارتخانه انگلیس در ایران اقدام کنند.

آرانی در پایان خاطرنشان کرد: تا به حال در رابطه با بازگشایی بخش کنسولی سفارت انگلیس در ایران اقدامی انجام نشده است ولی رایزنی‌ها براین امر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
بعضا این نماینده ها حرفهای عجیبی میزنند، معیشت مردم، اقتصاد مملکت، معوقه های کارمندان دانشگاه علوم پزشکی، همه و همه با فعال شدن کنسول انگلیس حل میشه، یل نماینده محترم دلت برا لندن تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
به نام خدا
چرا در این مملکت برای هر کاری اینقدر عجله وجود دارد رابطه با انگلیس وآمریکا و اسرائیل از نان شب مردم هم واجب تر شده وقتی آنها میگویند هنوز به ما اعتماد ندارند چر آقایان اینقدر جوگیر شده اند .نکند ویزای تحصیلی یا اقامتی آقازاده ها دچار مشکل شده است.
United States of America
محمدرضا
۱۱:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
این نماینده محترم باید بیشتر به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشه و سعی کنه در رابطه با انگلستان بیشتر به موضوعاتی اشاره کنه که بشه از این کشور جهت کارهای اقتصادی استفاده کرد.فقط به فکر این هستن که مسافرتشون راحت بشه به انگلیس.آخه بی فکری تا کی و چقدر؟؟
آخرین اخبار