قزوین؛

افتتاح 318 طرح در قزوین

بیش از 300 طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مجتمع آموزشی ، فرهنگی و ورزشی نجاتیه با حضور رئیس سازمان مدارس غیر دولتی افتتاح شد.

این مجموعه آموزشی دارای 18 کلاس درس ، کتابخانه ،  آزمایشگاه ، اتاق مشاور،  ، سایت کامپیوتر و استخر شناست که برای ساخت آن 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

در آبیک با حضور استاندار قزوین به صورت نمادین  296 طرح دهیاری های استان با اعتباری بالغ بر 246 میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین مرتضی روزبه ، چهار طرح عمران شهری درآبیک را افتتاح کرد.

بلوار های شهید باهنر مسکن مهر، ورودی شهرک فردوس و آزادگان و کمربندی جنوب شهر آبیک چهار طرحی بود که با هزینه 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

واحد تولید کننده انواع کاغذ حساس به حرارت با ظرفیت 15 هزار تن در سال و شرکت تولیدی خوراک آماده دام ، طیور وآبزیان پرورشی و کنتسانتره با تولید سالانه 50 تن در آخرین ایستگاه هفته دولت در تاکستان افتتاح شد. 

برای بهره برداری از این دو طرح 170 میلیارد ریال هزینه شده است که با اجرای آنها 280 نفر مشغول به کار شدند.

در البرز هم شش طرح افتتاح شد. 

گاوداری شیری با ظرفیت تولید سالانه 900 تن شیر ، کانال انتقال آب روستای قزقلعه ، بوستان ولایت شهرک حصار خروان و طرح های حوزه برق شهر محمدیه از جمله پروژه هایی بود که با بیش از 5 میلیارد و 970 میلیون ریال به بهره برداری رسید. 

هفت طرح هم در بخش شال شامل  بوستانهای شهید رجایی و صالحان ، کانال انتقال آب کشاورزی به طول دو کیلومتر ، بهسازی معابر شهرک مدرس ، انتقال برق ، تعریض وادامه بلوار قدس و آبیاری تحت فشار در 60 هکتار از مزارع روستای حسین آباد به بهره برداری رسید که برای اجرای آنها 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

در ضیاء آباد هم یک طرح افتتاح و ساخت دو پروژه هم آغاز شد .

مجتمع خدماتی رفاهی در محور آبترش به همدان در زمینی به مساحت 450 مترمربع و کلنگ زنی ساختمان اداری دفتر امام جمعه دو طرحی بود که کلنگ آن به زمین زده شد و سنگ فرش روستای طیوقچی هم با چهارصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.