کرمان؛

برخورد با مشاورین املاک متخلف در زرند

دادستان عمومی و انقلاب زرند، از برخورد جدی دستگاه قضایی با سود جویان و فرصت طلبان بنگاه داران و مشاورین املاک خبر داد.

برخورد با مشاورین املاک متخلف درزرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل  با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات جاری در خصوص معاملات املاک، از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با سود جویان و فرصت طلبانی که به صورت های غیر قانونی اقدام به خرید و فروش املاک می پردازند خبر داد.

این مقام قضائی گفت: بر اساس گزارش های رسیده متاسفانه عده ای از سودجویان معاملات املاک بدون اطلاع از مالکیت فروشنده و بعضا با علم و اطلاع از عدم مالکیت وی و از جمله با معرفی اراضی یا زمین های بایر و خالی از سکنه به عنوان مال موضوع اقدام به خرید و فروش و انتقال اموال خصوصا اموال غیر منقول را نموده و به نحوی وقوع این جرم را برای فرصت طلبان و بزهکاران این مقوله تسهیل می نماید.

دادستان زرند افزود: لذا بنگاههای معاملاتی و مشاورین املاک در خصوص انتقال و فروش مال قبل از هرگونه معامله و وقوع عقدبیع حتما در خصوص مالکیت فروشنده تحقیق و از صحت اظهارات مطمعن شوند در غیر اینصورت به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب و مجازات قرار خواهد گرفت.
 
قویدل گفت. مردم باید در خرید املاک توجه و دقت کافی را داشته باشند و در معاملات خود بر لزوم ارائه سند قانونی از طرف فروشنده تاکید داشته باشند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: دادستان ، زرند ، املاک ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.