مشهد؛

انتشار فراخوان دوازدهمین دوره کتاب سال خراسان رضوی

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ یوسف امینی گفت: مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران می‌توانند با ارسال یک نسخه از کتاب‌های منتشر شده خود که حداقل دارای یکی از شرایط انتخاب سال باشد، در دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال شرکت کنند.

وی گفت : کتاب هایی مورد پذیرش قرار خواهند گرفت که چاپ اول باشند و توسط ناشران استان خراسان رضوی در سال 93 به چاپ رسیده باشند .

امینی افزود: آثار رسیده در موضوعات و کلیات علوم اجتماعی، دین، ادبیات، علوم تربیتی و روانشناسی، هنر، کودک و نوجوان و ترجمه به صورت تخصصی بررسی و ارزیابی خواهند شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره بخش ویژه این فراخوان بزرگ گفت ، شعار سال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، نماز، حجاب و عفاف(قیام مسجد گوهرشاد)، ایثار و شهادت از جمله موضوعات خاص در نظر گرفته شده برای این دوره از انتخاب کتاب سال می باشد .

وی خاطر نشان کرد:ناشران و پدیدآورندگان باید یک نسخه از کتاب خود را با ذکر مشخصات، تا پایان شهریورماه، به دبیرخانه انتخاب کتاب سال رضوی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تحویل داده یا از طریق پست سفارشی ارسال کنند.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.