جزییات دستگیری قاتل پسر بچه 10 ساله+ تصاویر

عامل جنایت پرونده قتل پسر 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی تهران، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، ساعت 14:30 دهم شهریور ماه خبر کشف جسد پسربچه ای 10 ساله در خیابان وحدت اسلامی – خیابان بازارچه شاپور به کلانتری 113 بازار اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که جسد متعلق به پسربچه ای 10 ساله بنام سپهر است که پس از خرید نان و در زمان مراجعه به خانه درحالیکه از ناحیه گردن دچار بریدگی عمیق گردن شده ، به قتل رسیده است .

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با اعلام خبر کشف جسد به اداره دهم و قاضی کشیک ویژه قتل ، بلافاصله تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی بهمراه بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی در محل حاضر ، پرونده مقدماتی در خصوص قتل پسربچه ده ساله ( مقتول ) تشکیل و تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری عامل جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات اهالی محل :

یکی از اهالی محل که با مشاهده جسد پسربچه با پلیس و مرکز اورژانس تماس گرفته بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " با موتورسیکلت در حال عبور از کوچه بودم که پسربچه ای را دیدم که روی زمین افتاده و غرق خون است ؛ بلافصاله با اورژانس و 110 تماس گرفتم ؛ ابتدا تصور کردم که تصادف کرده اما بعدا مشخص شد که گردن پسربچه را بریدند " .

خانمی که مردی جوان را با یک قبضه چاقو در داخل کوچه ی محل جنایت مشاده کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " من کنار پنجره بودم که یک مرد [ جوان ] با لباس آبی نفتی در حالیکه یک چاقو در دست داشت ، از کوچه خارج شد " .

شکار تصویر متهم :

کارآگاهان اداره دهم با بررسی میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که یکی از ساختمان های محل وقوع جنایت مجهز به دوریین های مداربسته است ؛ بلافاصله تصاویر دوربین های مداربسته ی این ساختمان مورد بازبینی قرار گرفت و بنا بر اظهارات برخی از اهالی محل مبنی بر مشاهده جوانی با چاقو ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی قد بلند و تنومند ( حدودا 35 ساله ) شدند که پشت سر مقتول وارد کوچه ی محل جنایت شده و دقایقی پس از آن نیز با یک قبضه چاقو از کوچه خارج می شود .

جزییات دستگیری عامل جنایت خیابان وحدت اسلامی

با بدست آمدن تصاویر متهم پرونده و احتمال ارتکاب جنایت توسط این شخص ، تصویر وی استخراج و اهالی محل موفق به شناسایی هویت وی بنام "اشکان . م" ( متولد 1358 ) به عنوان یکی از اهالی بازارچه شاپور شدند  ؛ بررسی سوابق اشکان نشان داد که وی از مجرمین سابقه داری است که تاکنون چهار در سال های 79 ، 92 و 93 دستگیر و روانه زندان است که سه فقره از سوابق وی مربوط به ضرب و شتم است .

دستگیری اشکان :

با شناسایی هویت اشکان ، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم  قرار گرفت و سرانجام در ساعت 17:30 مورخه 11/06/1394 ، کارآگاهان در حالی موفق به دستگیری وی در محدوده چهارراه گلوبندک شدند که هنوز آثار خون بر روی لباس هایش وجود داشت .

جزییات دستگیری عامل جنایت خیابان وحدت اسلامی

اظهارات اولیه متهم :

اشکان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد و عنوان کرد :" [در مورخه 10/06/1394] ، داخل خانه در حال استراحت بودم که صدای سر و صدای بچه ها از داخل کوچه باعث شد تا عصبانی شوم اما زمانیکه به کوچه آمدم ، بچه ای را در داخل کوچه مشاهده نکردم ؛ ... . پسربچه ای تقریبا 10 ساله را دیدم که در ابتدای یک کوچه پائین تر ایستاده بود ؛ فقط دیدم پائین کوچه ایستاده ؛ من به سمت او نرفتم ؛ فقط این صحنه را به خاطر دارم .... . [ از موضوع قتل پسربچه 10 ساله نیز در نزدیکی محل سکونت خود ] اطلاع نداشتم " .

"اشکان" در پاسخ این سؤال که "آیا آن پسربچه ( مقتول ) را قبلا هم دیده بودید ؟" به کاراگاهان گفت : " فقط به یاد دارم شبیه بچه گی های خودم بود و او را در سر کوچه پائینی دیدم ؛ او را قبلا در رویاهام دیده بودم " .

حسرتی که بر دل مادر ماند

سپهر منتظر بازگشایی مدرسه بود تا بعد از سه ماه دوری از دوستان مدرسه اش آنها را بار دیگر ملاقات کند. چند روز پیش با مادر و خواهر نوجوانش، سحر، لباس و کیف نو برای رفتن به مدرسه خریده بود و روزها را می شمرد تا زودتر فصل پاییز فرابرسد و با پوشیدن آنها و برداشتن کوله پشتی زیبایش به مدرسه برود، اما زندگی ورق دیگری برای آرزوهای کوچک او رقم زد و برای همیشه سپهر را به خاک سرد سپرد.

جزییات دستگیری عامل جنایت خیابان وحدت اسلامی

جای سپهر امسال با باز شدن مدرسه و حضور دوستانش در سر کلاس درس خالی است. هنوز کوله پشتی سپهر، لباس نو مدرسه اش و کتانی های سفیدش کنج اتاق است.

لیلا، مادر سپهر کنج اتاق نشسته و مدام او را صدا می کند.

صدای سپهر همچنان در گوش مادر می پیچد و خانه بی او صفایی ندارد.

هق هق گریه امانش نمی دهد. قاب عکس سپهر را محکم بغل کرده و بی تاب اوست و زیر گوش قاب عکس برایش لالایی مادرانه می خواند.

باورش نمی شود مردی غریبه این چنین گل زندگی اش را چید و او را عزادار کرد. مادر بزرگ آن سوتر نشسته و گریه می کند. دایی، خاله و دیگر اعضای خانواده همه سیاهپوش هستند و باور این مرگ برایشان سخت و جانکاه است.

سحر، خواهر بزرگ سپهر در حالی که به پهنای صورت اشک می ریزد، فریاد می زند داداش خوبم برگرد، چرا من و مامان را تنها گذاشتی، زیر لب به قاب عکس برادرش می گوید نگران نباش، قاتلت دستگیر می شود و خودم چهارپایه مرگ را از زیر پایش می کشم.

سپهر مرد خانه بود

لیلا کمی که آرام تر گرفت، به خبرنگار جام جم گفت: چهار سال پیش بنابر دلایل و مشکلاتی که برایمان پیش آمد، شوهرم به ناچار من و دو فرزندم را ترک کرد و قرار شد با پایان مشکلات دوباره همه با هم زندگی کنیم. در نبود شوهرم، سپهر مرد خانه مان شده بود. هرچه می خواستیم او تهیه می کرد. همیشه مراقب من و خواهرش بود. هیچ وقت دوست نداشت گریه من و خواهرش را ببیند. خوب درس می خواند و همیشه شاگرد اول بود و خیلی دوست داشت این چند هفته تعطیلات تابستانی تمام شود و دوستانش را در کلاس چهارم ببیند.

وی ادامه داد: ظهر سفره ناهار را پهن کردم. سپهر از من اجازه خواست برای خرید نان و خوراکی به مغازه سر کوچه برود و زود بازگردد. من هم اجازه دادم. ده دقیقه از رفتن او نگذشته بود که با صدای فریاد همسایه ها و به صدا درآمدن زنگ خانه مان سراسیمه به خیابان آمدم و مشاهده کردم همسایه ها مدام نام سپهر را به زبان می آورند. وحشت سرتا پای وجودم را فراگرفته بود. دست و پایم می لرزید، بسختی قدم برداشتم و از میان جمعیت رد شدم. سپهرم غرق در خون بود. خوراکی ها و نانی که خریده بود، کنارش افتاده بود. پایم لرزید و کف خیابان افتادم.

مادر داغدیده می گوید: من، شوهرم و دیگر اعضای خانواده ام با کسی اختلافی نداشتیم و نمی دانیم چرا آن مرد غریبه بی رحمانه جان فرزندم را گرفت و این چنین ما را داغدار کرد. یک ماه قبل برای سپهر جشن تولد 10 سالگی گرفتیم. از مسئولان قضایی و پلیس می خواهم قاتل فرزندم را هرچه زودتر دستگیر و در محله مان و همان جایی که بی رحمانه جان فرزندم را گرفت، مجازات کنند. قاتل بی رحمانه پسرم را کشته و سپهر حتی فرصت نکرده بود، زنگ خانه را بزند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پسربچه 10 ساله شده اما با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده از متهم و همچنین تصاویر دوربین های مداربسته از محل جنایت ، قرار  بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
اعدام در مله عام برا این افراد کافی نیست اینا که این جنایتها رو می کنند از خدا شونه اعدام بشن باید زجرش بدن تو ملا عام که کم کم جونش رو بگیرن دست عبرتی بشه برای همه امروز سپر فردا یکی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
خیلی درد کشیدم اخی خانواده ی سپهر کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۲۲:۵۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
فقط سنگسارش کنید بدست مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
خیلی پستی خیلی الهی مادرت ب عزات بشینه مثل مادره سپهر کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۶:۵۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
بهش اسيد بدن بخوره حالشو ببره
Iran (Islamic Republic of)
Tina
۱۹:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
امید وارم کسی که موجب یه همچین قتلی شده در روز مرگش زجر بگشه.
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۲۱:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
من واقعا از شنيدن اين خبر درد ناك و ديدن عكس سپهر حالم منقلب شد. از مسئولين خواهش ميكنم به وحشتناك ترين حالت ممكن اعدامش كنين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
از خداي بزرگ براي اين مادر و خواهر فقط و فقط صبر طلب ميكنم و باز از خدا مي خواهم كه اين قاتل بي شرف و تمام كساني كه مسبب چنين اتفاقات ناگواري هستند به سزاي اعمالشان برساند .خدايا خواهش ميكنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
ماندانا ازازتهران
قاتل به هردلیلی که داشته نبایدعقدشوسربچه طفل معصوم خالی کنه بنظر مسعولین بایدقانونی تعیین کنندکه این فسادهاریشه کن بشه امروزقاتلو اعدام کردند فردا یکی دیگه گندش درمیاد من خودم چندسال دراین منطقه زندگی میکردم واقعا همیشه حتی از دیوارهاشم اعتیادوبدبختی میباریدولی هیچ کس رسیدگی نمیکرد من ازخانه که بیرون میامدم همیشه دست وپام میلرزید ازترس.امیدوارم مسولین کاری کنندکه مردم احساس امنیت کنندوهمچنین در عبرتی باشه که دیگه تکرار نشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
نمی دونم اون که گفت معتاد بیماره و مجرم نیست حالا این بیمارای روانی رو رها کردن تو خیابونا حتی توی خونمونم امنیت نداریم وقتی یه شیشه ای بچه خودشو سرخ میکنه دیگه نباید از این قتل شوکه بشیم آیا مسیولین نباید یه فکری به حال معضل کنه
Kazakhstan
سحر حسینی
۰۸:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
باید به بدترین شکل مجازات بشه.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
ازوقتی اعدام کم کردند جرموجنایت چند برابر شده شما رابقران وحضرت عباس قسمتون میدم باپول اینطور جرما راتمام نکنید قتل زنا و...که خداحکم اعدام گفته رااجراکنید که افرادپست مطمعن اجرای قانون خدا باشند خون امثال سپهرعزیز وبی گناه پایمال بشه کای کنیدروزی صدبارارزوی مرگ کنه ,ثانیه ای هم نمیتونم خودمو جای مادردل سوخته ی سپهرکنم
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
باید بندازنش کف خیابون با خاور از روش رد شن بی پدر و مادرو
Iran (Islamic Republic of)
حدیثه شهریاری
۰۱:۲۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
خدایا هرچی زودتر آقا امام زمان و بفرست فقط همین میتونه هرچی ظلم از بین ببره اینو اعدام کنن فردا یکی دیگه یه جنایت دیگه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۰۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
پس کجا هستن اون کسایی که دارن تو تهران رزمایش قدرت و امنیت اجرا میکنن با اون لباسای پلنگی و موتورهای سنگین واقعا خجالت اوره
Iran (Islamic Republic of)
محمد مالداری
۲۰:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
سلام.تا وقتیکه مسؤولین کشور به فکر مکانی مثلآ یک جزیره یا کویر لوت برای نگهداری معتادان ولگرد نباشند باید شاهد این باشیم که قشر متوسط به پایین تاوان عملکرد آنان بپردازند زیرا مسؤولین در جایی زندگی می کنند که از این جنایت ها در امانند!!! مالداری از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۸:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
قاتل آشغال
Iran (Islamic Republic of)
فاطمي
۱۸:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
تورو خدا كساني كه پخش كننده مواد مخدرن رو اعدام كنيد معتاد بيمار نيست مجرم و خطرناكه ولي اصل كاري كساني هستند كه پخش كننده عمده هستند به خدا از ديشب تا حالا دارم ديونه ميشم بنده خدا مادرش و خانواده اش ......
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
زجر کشش بکنید اعدام برای اوکم است کاری بکنید که روزی هزار بار بمیرد وزنده شود تا عبرت دیگران شود
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۷:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
قاتل آشغال الهی همیشه در عذاب باشد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
لطفا این نظر ویرایش شده را بگذارید روی سایت ممنون

با خواندن این مطلب بسیار ناراحت شدم.خدا به عزیزانش صبر عنایت کند.

اما لطفا قاتلش را اعدام نکنید زیرا :

اعدام این جانیان نقض حقوق بشر است!!

دوستداران این قاتل در BBC و manoto ناراحت میشوند!!

چند ساعت بعد از اعدام شبکه BBC تیتر میزنه اعدام وحشیانه یک جوان در ملاء عام!!

مدافعان حقوق بشر در پاریس و لندن(که بنظرم رابطه های پنهانشان با شبکه های پخش و توزیع مواد مخدر قابل اثبات است) از اینکه این قاتل وکیل نداشته شکوه میکنند!!

لطفا این قاتل را اعدام نکنید، مگر نمی بینید در غرب زیر پای قاتلانشان فرش قرمز پهن میکنند!!

لطفا اعدامش نکنید زیرا این حکم قرآن برای زمان قدیم و متوحشانه است و قوانین جدید غربی که حتی ازدواج باحیوان را محترم میشمارد،بنفع سعادت بشر است!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
با خواندن این مطلب بسیار ناراحت شدم.خدا به عزیزانش صبر عنایت کند.

اما لطفا قاتلش را اعدام نکنید زیرا :

این اعدام این جانیان نقض حقوق بشر است!!

دوستداران این قاتل در BBC و manoto ناراحت میشود!!

چند ساعت بعد از اعدام شبکه BBC تیتر میزنه اعدام وحشیانه یک جوان در ملاء عام!!

مدافعان حقوق بشر در پاریس و لندن(که بنظرم رابطه های پنهانش با شبکه های پخش و توزیع مواد مخدر قابل اثبات است) از اینکه این قاتل وکیل نداشته شکوه میکنند!!

لطفا این قاتل را اعدام نکنید، مگر نمی بینید در غرب زیر پای قاتلانش فرش قرمز پهن میکنند!!

لطفا اعدامش نکنید زیرا این حکم قرآن برای زمان قدیم و متوحشانه است و قوانین جدید غربی که حتی ازدواج باحیوان را محترم میشمارد،بنفع سعادت بشر است!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این خبر دلخراشه یا پیدا شدن جسد یک کودک در سواحل ترکیه ؟ هر دوشون بده اما اونا بصورت غیر قانونی در حال مهاجرت بودند و برای کشتی اونا حادثه رخ داده و این اتفاق بوجود آمد اما در تهران ما سر کودک بریدن خیلی بدتره اگه یه همچین اتفاقی در امریکا می افتاد شده بود خبر اصلی در کشور ما چرا اینقدر نا امنی زیاد شده ؟ چرا اینقدر مردم عصبی شدند ؟ مثلا ظاهری مذهبی هم داره کثافت
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۰:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
نمیدونم چراتوجامعه ما باب شده هروقت جنایت هولناکی اتفاق میفته بلافاصله میزارن به حساب موادروان گردان!این جورسگ صفتهاکه همچنین جنایاتی رومرتکب میشن انقدردرجامعه مازورگویی وقدرت نمایی کردن که اگه پاش بیفته به کارهای بدترازاین هم دست میزنن حالابنده خدانیروی انتظامی هی دستگیرکنه اماوقتی کاربه قانون گذارمیرسه...افسوس!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۰:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
نمیدونم چراتوجامعه ما باب شده هروقت جنایت هولناکی اتفاق میفته بلافاصله میزارن به حساب موادروان گردان!این جورسگ صفتهاکه همچنین جنایاتی رومرتکب میشن انقدردرجامعه مازورگویی وقدرت نمایی کردن که اگه پاش بیفته به کارهای بدترازاین هم دست میزنن حالابنده خدانیروی انتظامی هی دستگیرکنه اماوقتی کاربه قانون گذارمیرسه...افسوس!!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خاک تو سرت. ایشالا قطعه قطعه بشی عوضی.چرا سرشو بریدی.دلت نسوخت وقتی داشت عذاب میکشید
Iran (Islamic Republic of)
خليل4462
۰۹:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
عرض تسليت به خانواده اين عزيز/ما را در غم ازدست دادن سپهر كوچولو شريك بدانيد خداوند انشاالله وي را با حضرت علي اصغر(ع)و ائمه اطهار(ع)محشور نمايد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۱۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
لطفاً بندازینش تو آب جوش یا قیر داغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این اوزی بایدسرش بریده شه بعد سرشوبذارن همه ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام خیلی ناراخت شدم خدا صبر به مادرش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
واقعا كه فقط خواهر مقتول بايد زير پايي رو إز زير پاي اون بكشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
از مسئولین تقاضا میکنم تا چند روز آینده این وحشی بی ناموسو به سزای اعمال کثیفش برسونن و تکه تکش کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا حسینی
۲۲:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
امیدوارم که این دفعه که زندان میره برنگرده بی ناموس ...
این بی ناموسارو باید بند بند بدن بی مصرفش رو قطعه قطعه کنن بندازن تو دریا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
خدایای اخه چرا اینجوری ادمارو ازمایش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا چرا اخه.......
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
این جنایت کارو دار بزنین تا دس ابرتی بشه برای بقیه لطفا زود دار بزنید در ملع آم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام خیلی نارحت شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
حجلش چندتا كوچه انورتو از ماس واقعا باور كردني نيس من هنوز باور نكردم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
خدا صبر به مادرش بده من دیگه نمیدونم چی بگم بچه ای که از دیپ
Netherlands
سپیده
۱۵:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
لعنت بر قاچاقچی و فروشندگان شیشه. لعنت بر مامورین و پلیسان باج گیر لعنت بر قاضی های رشوه خوار. درود بر پلیس ها و قاضی های مومن. و با خدا و درستکار
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۵۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
بیشتر جرایم بخاطر مواد مخدر خواهش میکنم جلوی این تجارت کثیف بگیرید
امروزه تو دانشگاه ها و مدارس مصرف مواد مخدر خیلی رواج پیدا کرده
اگه جلوگیری نشه از این مشکلات زیاد پیش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
این مادر سه نقطه را باید از برج میلاد بندازین پایین
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۱:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
تو عربستان کسی دزدی کنه دستشو از بازو قطع میکنن اما تو اینجا بعد یک ماه طرف آزاد میشه و ... .مشکل سیستم قضایی و انتظامیه ماست که این فجایع تکرار میشه,فقط با بازدارندگیه قوی میشه جلویه این حوادث تلخ رو گرفت,اما در کل آدم چقد باید پست و ذلیل باشه که جون یه بچه ١٠ سال رو بگیره,به نظر من اعدام برا این لجن کمه.فقط قطع عضو و زجر همراه با مرگ جلو چشمه مادرش
Iran (Islamic Republic of)
از اهواز
۱۱:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
من معتقدم اعدام اگر کارساز بود الان سالهاست که جانیان دارن اعدام میشه ولی وضع به همون منوال گذشته وشاید بدتر هم شده...باید یک بلایی سرش بیارن که هر روز آرزوی مرگ کنه...مثلا یک دستش رو قطع کنن وانگشتهای پاشو ببرند...یک گوشش رو قطع کنند و از هر دوچشم کور بشه ونشون بقیه اراذل واوباش بدندتا عبرتی باشه...مرگ یک لحظه وآنی برای این جور اراذل مثل عروسی هستش
Iran (Islamic Republic of)
بلوچ
۱۰:۵۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
به خداقسم اگرهمچنین اتفاقی برای ما رخ دهد قاتلش را تکیه تکیه وبعد خوراک سگهای وحشی میکنیم تاحتی دیگر مرده هازیر خاک ازدست همجنین موجود پست دراسایش باشند بچه ای که ادم باجان دل ورنج بزرگش میکند اینجوری به دست یک حرام زاده کشته شود خداپدرومادرسپهرراصبردهداین طور قاتلها رانباید باطناب دارزدبلکه دوتاهجده چرخ باشه یک دست ودست دیگررابازنجیر کلفت بکشند تاازوسط نصف شود خونم داره جوش میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اعدام میشه پس از یه مدت ارازل فراموش میکنن بهتره پای چپ و دست راستش را قطع کنن و کورش کنن ول کنن توی جامعه همیشه قلدره ببینن شاید عبرت بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
واااااااااای خدا به داد دل مادرش برسه اون مادر دیگه نمیتونه مثل ادم زندگی کنه در واقع مادر سپهر هم اون جانی کشته
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۰:۰۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
دوست دارم لحظه ی اعدام این نجس منحوس جلوش باشم و ازش بپرسم چه حالی داری؟ اونوقت که خوب التماس کرد یه بار ناقص اعدامش کنم. بعد میارمش پایین باز التماس که کرد عین سگ این کارو 10 بار دیگه روش انجام میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
به خانواده این داغ دیده تسلیت عرض مینمایم خدا بشما صبر عنایت بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
فاتح
۰۹:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
ایناییکه میگن نیروی انتظامی مقصره ببخشید میشه بگین چکار میتونه بکنه؟مثلا حدس بزنه کی چقد مواد میزنه بعد چه زمانی توهم میزنه اونوقت دستگیرش کنن؟بعدم نیروی انتظامی از خودش اختیار نداره و قادر به حکم دادن نیست که بخواد کاری بکنه.دستگاه قضایی حکم میده و پلیس اجرا میکنه.
اینا معنیش این نیست دارم از پلیس طرفداری میکنم،ولی خوبه آدم وقتی احساساتش جریحه دار میشه شروع نکنه همه رو مقصر بدونه.
خودم یه پسر 9ساله دارم که اسمش سپهر و بدلایلی پیش خودم نیست.میفهمم اون خانواده چه حالی هستن فقط از ته دل آرزو میکنم خدا صبرشون بده.با هیچ درد و غمی قابل مقایسه نیست.
و در آخر بگم بنظر من مرگ واسه این حیوون عروسیه،اتفاقا بنظرم نباید زود اعدام بشه.باید زجر کش بشه،هر روز و هر ساعت زجر کشش کنن.حیف نیست در عرض پنج دقیقه بمیره و خلاص؟
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۸:۵۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
تو رو خدا زودتر اعدامش کنین تا نسل همچین ادمایی از رو زمین برداشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۵۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
با این همه امنیت ، چطور فقط تبلیغ می کنن بچه دار بشید بچه دار بشید. این چه مملکتیه که یک ذره امنیت نداره. خدا جای حق نشسته و می دونه چه کسانی دارن تو مملکت کوتاهی میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
باید ببینید تا حالا چند تا جنایت دیگر مرتکب شده لازم است پلیس آگاهی تحقیقات بیشتری از متهم داشته باشه شاید جزئی از اعضای یک باند باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۳:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
باید ریز ریزش کنن این عوضیو .بخدا خیلی گریه کردم بیچاره مادرش چی میکشه .بگو آخه عوضی بچه ی ده ساله چ گناهی داره ک سر بریدیش .خدا لعنتش کنه .باید ذره ذره بکشنش . .خدا ب مادرش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
امنیت نیست خدا باعث بانیاشو لعنت کنه خدایا تو روز روشن بچه مردم جلوی در خونش به این وحشتناکی سر ببرن خدا به اون مادر بیچارش صبر عیوب بده
نباید گفت این آدم این لجن رو زنده زنده بسوزونید
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۱:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
امنیت نیست خدا باعث بانیاشو لعنت کنه خدایا تو روز روشن بچه مردم جلوی در خونش به این وحشتناکی سر ببرن خدا به اون مادر بیچارش صبر عیوب بده
نباید گفت این آدم این لجن رو زنده زنده بسوزونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اي خداي قهار
نابود بگردان اين شيطان صفتان را
نابود بگردان اين آدم كشان را
(به كدامين گناه كشته شد؟)
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۰:۲۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اعدام واسش کمه باید بدن بدست مادر سپهر
تا اونجوری ک میخواد انتقام بگیره
چون هیچ کس نمیتونه حال مادر سپهر را درک کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۰۰:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اعدام واسش کمه باید بدن بدست مادر سپهر
تا اونجوری ک میخواد انتقام بگیره
چون هیچ کس نمیتونه حال مادر سپهر را درک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اولا باید سریعا در اولویت محاکمه قرار بگیره ثانیا بدترین زندان با شرایط حاد داشته باشه ثالثا با بدنرین وسیله مثلا سربریدن بوسیله جلاد قصاص رو معنا کنند و به جامعه بزه کار به تصویر بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
چاقو رو روى گردن يه بچه كشيدن شايد يه لحظه طول كشيده ولى اين عمل نتيجه يه عمر بى خدا بودن كسى كه از خدا نترسه واز جون يه ادمو گرفتن اباى نداره دليلش هر چى كه بوده مهم نيست از سر اعتياد بخاطر پول ياهرچي مهم اينه عدالت تجلى پيدا كنه تا اون مادر عزيز دلش اروم كمى بگيره از صميم قلب ارزوى صبر عاجل از خدا براشون بخواهيم
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۹:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
این نامرد رو نباید اعدام کرد...باید زچر داد...باید داغش کرد..تیکه تیکه اش کنن نامرد اخه بچه 10 ساله چه گناهی کرده؟؟؟؟این حیوون رو باید بدن شیر تیکه تیکه اش کنه :||||||||||
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۷:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
من از دیروز بعدازظهر که این خبر وحشتناکو خوندم بدنم سست شده بود از دیروز واقعا خوابو خوراک ندارم کارم شده گریه این خبر وحشتناک یک لحظه هم از دهنم خارج نشده
فقط دارم خبرارو هرلحظه دنبال میکنم که ببینم انگیزه اش از این عمل بیرحمانه وحشتناک چی بوده و بعدش ببینم قاضی واسه این آدم چه حکمی میده قصاص واقعا کمشه هیچی براش نیست خیلی تاثیر بدی روی من گذاشته من خودم 2 تا خواهرزاده دارم یکی 8 ساله یکی 3 ساله یعنی از وقتی این خبرو خوندم فکرو خیالو توهم روانی کرده منو اونقدر که کوچه رفتنو براشون ممنوع کردم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
زودتر اعدام کنید این پست کثیف رو یه ساعت بیشتر نفس کشیدن این آدما سمه!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
واقعا ادم چقدر پست وسنگدل باید باشه که بتونه همچین کاری کنه،حیف اسم حیوون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
همون سعدی شاعر شیراز که شعر معروفش بر سر در سازمان ملل حک شده، درباره همچین آدمای کثیفی که انسان بودن انسان رو زیر سوال میبرند حرفش اینه "اگر پندو بندش نیاید بکار درختی خبیث است بیخش برآر"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
باید این جانی هارو به همون روشی که جنایت کردن اعدام کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
باید این جانی هارو به هموم روشی که جنایت کردن اعدام کنن. مثلا این روانی رو در همون محل سر ببرن تا عبرتی بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
باید قصاص بشه،
باید همونطور که سر اون بچه ی بیگناه رو بریده،سرسو برید
ادم کثیف احمق
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۴:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
باید داخل کله اش یک گوله خانی کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اونطوری راحت میمیره که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
گلوله براش خیلی کمه اعدام هم براش کمه باید تکه تکه اش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
منم صحنه رو دیدم خیلی وحشتناک بود جنازه بچه طفلکی باورم نمیشد که کسی انقدر سنگدل باشه
Germany
علی
۱۴:۳۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
چرا این وحشیا تو شهر پرسه میزنن؟روزی چند تا قتل اینطوری صورت میگیره؟بابا تورو خدا اینارو ابد بزنید تو زندان بپوسن.یا هم با اولین نزاع و چاقو کشی اعدام.نمیدونم این قانون که گفتن سلاح سرد اعدام داره کجا غیب شد.حیف بچه به این معصومی آدم اشک تو چشاش جمع میشه.ادامه خبرو خواهش میکنم بنویسین تا بفهمیم این دیوانه چرا دست به چنین کاری زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اون مرد از داعش هم بدتره اون رو بابد مثل سپهر باید بکشن
د د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
یعنی واقعن چرا؟؟؟
بچه بازی کرده ر صدا کرده رفته کشتش؟؟؟
انسانه این؟؟؟ سرشو برید!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
ما تو همین هفته منتظر اقدامات قاطع مثل همیشه برای اعدام این حیوان در محل حادثه هستیم. از قوه قضاییه خواهش میکنیم با اعدام سریع و قاطع، آرامش را به منطقه بازگردانند
Germany
ایرانی
۱۱:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
هرچه زودتراعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
معلوم نیست این جانی اون موقع چی مصرف کرده بوده و در چه فازی بوده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
طرف مشکل روحی داره بااین اوضاع جامعه دیگه به چشم خودتان هم اعتماد نکنید بازهم قتل کرده نیروی انتظامی در خواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اعدام برای این کثافت کم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدا به مادرش صبر بده. مرتیکه رو زنده زنده بسوزونن تا درس عبرت بشه برای ارازل و اوباش
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۰:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
پس این چه مرگش بوده؟؟؟؟به بچه بی گناه چیکار داشته آخه...حیف این بچه ..الهی زود تر اعدام این حیوون رو ببینیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
انشاالله هرچه زودتر به سزای عملش برسه تا این جور زباله ها بفهمند دنیا صاحب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
انشااله هرچه زودتر این کثافت را بسزای اعمالش درمحل جنایت بدار مجازات برسانند تابلکه این اتف اتفاقها مشاهده نگردد انشااله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
حالا تو برنامه ماه عسل بیان تبلیغ کنند از حق خودتون بگذرید !!! بخشش کنید''' آخه قتلی که از عمد باشه بخشیدنش ظلم به بغیه مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
بازم سابقه دار
ای بابا تا کی شاهد این کارا باشیم...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
از پلیس جنایی تشکر میکنم که ظرف مدت کمتر از 24 ساعت قاتل رو دستگیر کرد. ان شااله هرچه زودتر اونو به سزای عمل کثیف و وحشیانش برسونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
علت اینکه افراد به چنین شخصیتی تبدیل میگردند چیست و چرا افراد با سابقه بعد از بارها ارتکاب جرم مجددا در شهر پرسه میزنند راهکار های جلوگیری از چنین فجایعی در آینده را بیان فرمایید به احتمال زیاد مواد مخدر یکی از عوامل جرم است که متاسفانه در جامعه فراوان است
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۰۸:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
بخدا قسم من حاضرم سر این مرد را مثل سپهر با سنگ ببرم تا عذاب بکشه،دارم از غصه میمیرم تمام تنم میلرزد ،خدایا خودت به خانواده سپهر صبر بده
United States of America
مهدی
۰۷:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
قابل توجه همسایه های محترم لطفا سر ظهر بچه هاتون رو نفرستید تو کوچه موقع استراحته مردم هم اعصاب ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تمام سابقه داران خطرناک را جمع آوری و در یک نقطه دورافتاده تحت مراقبت امنیتی و روحی و روانی قرار دهید. تا این جنایات وحشیانه صورت نگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۷:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خب مغلومه بایدم اتکار بکنه کسی ک چندبار سابقه زندان داره از همه ی فوتو فن جزائی باخبره تو مملکت اسلامی مجازات های اسلامی اجراء نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۶:۵۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
از قوه قضاييه ميخوام هرچه زودتر حکم اعدام اين سگ صفتو صادر کنه.
Netherlands
مهدی
۰۶:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
این افرادبیمارروانی هستندولی به راحتی وبدون کنترل درجامعه تردددارندوزارت بهداشت ووظیفه پیشگیری قوه قضاییه کجاست.
Iran (Islamic Republic of)
اکبرماتئوس
۰۶:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
الآن که این جزییات رو خوندم، اشکم در اومد. لعنت خدا بر این پست فطرت که گل این مادر و خواهر رو پر پر کرد.
اون وقت یه مشت غربزده میگن : چرا قاتل رو اعدام می کنید؟ مقتول که دیگه زنده نمیشه!
خدا وکیلی طناب دار کمه. باید زنده قاتل رو آتش زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
نگران نباشید . الان سند میاره آزادش میکنن..
Iran (Islamic Republic of)
درویشی
۰۵:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خدا لعنتش کنه این مرد شیطان صفتو هر زودتر وجود کثیفشواز این دنیا بردارن
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۵:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تصادفی دوربین بود که پیداش کردن!!!!!

خیلی جالبه اونوقت پلیس اماکن میگه فقط اماکن تجاری و اداری مجاز به نصب دوربین هستن!!!!

حتی میگه تو مشاعات هم حق نصب دوربین ندارید!!

حالا اگه این دوربین نبود میتونستن این بیشرف رو پیدا کنن؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
با جانیان به شدت و سریع باید اقدام شود
۰۴:۱۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
چهار تا از این انسان نماها رو اعدام کنید و شر این قضایا و یا زورگیریها رو برای همیشه از سر مردم دور کنید،،،بابا همین وهابیهای کثیف حاکم در عربستان چطور دزدی و این کثافتکاریها رو به صفر یا حداقل ممکن رساندن??? خدایی هر کی تو عربستان با این جانیها و زورگیران به شدت برخورد کرده ، در این مورد و برای امنیت و روح و روان مردمش خوب کاری و روشی رو دنبال کردن،خوب آیا اگر چندتا زور گیر و یا این جانیان کثیف و یا متجاوزان به نوامیس مردم رو با شدت هر چه تمامتر که این تنبیهات مورد حمایت مردم نیز هست،سریع اعدام و به اشد مجازات برسانند و در میان مردم سنگ روی یخشان کنند و بالاترین توهینها رو قبل از برخورد شدید در انظار مردم انجام بدن،بهتر نیست،آیا روح و روان و زندگی و حیات توام با آرامش برای 80میلیون ایرانی مهم تر است یا رحم بر پلنگهای تیز دندان کثیف??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
خواندن اين مطلب براي ما بسيار دردناكه ، حالا يك لحظه خودتان را جاي مادر و خانواده كودك ١٠ ساله تصور كنيد ،،،، خدايا اين بنده گان تو و به چه روز افتادند ،،،! خدايا انسانها رفته رفته وحشي تر و بيپرواتر از قبل ميشوند، بهراحتي آدم ميكشن ، آيا واقعا اعدام يا هركار ديگري اين رواني دل مادر را آرام ميكند ؟ چند روز فكرم درگير اين مسئله شده، نميتونم درك كنم ، مو به تنم سيخ ميشه ، پروردگارا مارا به راه راست هدايت فرما ، از شر شياطين انسان نما دور بدار ، روزانه هزاران كودك در جنگهاي جهان كشته ميشوند ، علت چيست ؟ فقط قدرت ؟ انسان خودش خودش را نابود مي كند ، اين اشرف مخلوقات باشه واي به حال بقيه آفريده ها ، خدايا التماست ميكنم هزار بار التماست ميكنم شياطين رو از دور انسانهاي پاك دور بدار ، خدايا تو يك خدا هستي بي همتا و آفريننده هستي ، خدايا اينها رو چرا از بين نميبري ، التماست ميكنم ميليون بار ، عاشقتم خداي من ، برس به داد مظلومان ،
آمين ، يا ربالعالمين...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
100% اعتیاد هم داشته شیشه هم زده بوده و خیلی هم حرفه ای حرف میزنه فقط اعدام در ملا عام که البته حقش بیشتر از اینه و باید به 1000 قسمت مساوی باید تقسیمش کرد
۱۲
آخرین اخبار