جمعی از مسئولین استان خراسان رضوی به همراه نماینده سردار سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا از "بابا رجب " جانباز دوران دفاع مقدس دیدار و از وی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعی از مسئولین استان خراسان رضوی به همراه نماینده سردار سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا  از "بابا رجب"  از جانبازان دوران دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید "محمود کاوه" دیدار کردند.

در این دیدار نماینده سردار سرلشکر "مصطفی ایزدی" معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا؛  لوح تقدیر را از طرف سرلشکر ایزدی به "بابا رجب" اهدا و از خانواده جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل  کرد.

در این دیدار علاوه بر نماینده معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا ؛ مسئولان سپاه امام رضا و رئیس کمیته جستجوی مفقودین استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

گفتنی است در این دیدار "بابا رجب" به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس از منطقه غرب و شمال غرب پرداخت و همچنین یاد سردار سرلشکر شهید "محمود کاوه" نیز گرامی داشته شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار