کمترین هزینه دندانپزشکی در منطقه خاورمیانه مربوط به کشورمان است

یک دندانپزشک گفت: از نظر علمی، متخصصان کشورمان همپای کشورهای دیگر در حرکت هستند .

دکتر علی یزدانی دندانپزشک در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بدون ارتقاء بهداشت نخواهیم توانست وضعیت بهداشت دندانها را درست كنیم گفت: بهداشت حوزه دندانپزشكی برخلاف درمان این حوزه از هزینه بسیار كمتری برخوردار است بطوریكه مسواك و خمیر دندانی با هزینه بسیار معقول می تواند تاثیر بسیاری در بهبود وضعیت دندانها ایجاد نماید .

وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم با روش صحیح مسواك زدن آشنا نبوده و به طور سطحی مسواك میزنند تصریح کرد : كمتر از 5 درصد مردم از وضعیت بهداشت دهان و دندان مناسبی برخوردار هستند.

این دندانپزشک با تاکید به اینکه کمترین هزینه دندانپزشکی در منطقه خاورمیانه مربوط به کشورمان است اظهار کرد : از نظر علم متخصصین کشورمان هیچ کمبودی نداشته و هم راستای کشورهای دیگر در حرکت هستند .

وی با بیان اینکه همه درمانهای دندانپزشکی امروزه در کشور قابل ارائه است و هیچ درمان غیر قابل انجامی در این عرصه وجود ندارد تصریح کرد : مراجعه دیر هنگام به دندانپزشک که در اکثر موارد شاهد این موضوع هستیم علاوه بر مشکلات درمانی بسیار ، هزینه های بسیاری را به فرد و سیستم بهداشتی درمانی کشور تحمیل می کند .


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
توروخدا یه چیز بگید باورمون بشه
آخرین اخبار