بسته اینستاگردی (53)

از غربت بقیع در اینستاگرام علی ضیا تا سلفی گلزار با بدلش و دلتنگی بنیامین برای پدرش

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

عبدالرضا رحمانی فضلی تصویری از دیدار با محمد اشرف ‌غنی رئیس جمهور افغانستان در حاشیه ششمین نشست بین المللی همکاری های اقتصادی منطقه‌ای در کابل به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

دیدار با محمد اشرف ‌غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در حاشیه ششمین نشست بین‌المللی همکاری‌های اقتصادی منطقه‌ای در کابل

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار مهمترین بخش های سخنان روز پنج شنبه رهبر انقلاب در میان اعضای مجلس خبرگان این نکته را بیان کرد که سخنان رهبر انقلاب تکلیف دولت، تکلیف مجلس و تکلیف نخبگان سیاسی را مشخص کرد.

اینستاگردی
چرا برخی کج فهمند!؟ مدتی بود دوستان منتقد حتی مخالف بنده در کامنتهای ذیل این صفحه، یادآوری می کردند که چرا برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته ای و برجام، نظر می دهیم. من البته در دل می گفتم که اندکی صبر سحر نزدیک است... هرچند این خودش یک پیروزی است وقتی مخالفین و موافقین یک موضوع، به نقطه واحد و مشترکی برسند که نظر آن نقطه واحد برایشان مهم باشد مثل همین مورد که مخالفین ما هم می گفتند جمع بندی رهبر انقلاب در موضوع هسته ای را خواهند پذیرفت.

سخنان روز پنج شنبه رهبر انقلاب در جمع خبرگان ملت، تکلیف همه ما را مشخص کرد؛ تکلیف دولت، تکلیف مجلس، تکلیف نخبگان سیاسی و حتی تکلیف کسانی که در کامنت های ذیل این صفحه ما را به دلیل پافشاری روی اصول، به مخالفت با رهبر انقلاب متهم می کردند:

مهمترین بخش بیانات رهبر انقلاب درباره برجام را که مرور می کنم، ازطرفی خدا را شکر می کنم که تا اینجا هرآنچه گفته ایم با نظرات ایشان تطبیق داشته، از طرفی هم تعجبم از خواصی که نزدیک ایشان هستند و دائما به رهبری انقلاب دسترسی دارند، اما بر خلاف نظراتشان اعلام موضع کرده اند، بیشتر می شود.
رهبر معظم انقلاب فرمودند:

1. به آقای رئیس جمهور هم گفته ام که مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود.

2. من در مورد نحوه بررسی و اینکه آن را رد کنند و یا تصویب کنند هیچ توصیه ای به مجلس ندارم و این، نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند.

3. اگر قرار است چارچوب تحریم ها حفظ شود، پس ما برای چه مذاکره کردیم؟ و این، کاملاً مخالف علت حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است زیرا هدف از مذاکرات برداشته شحدن تحریم ها بود.

4. اگر برخی امتیازات را دادیم عمدتاً برای این بود که تحریم ها برداشته شود و گرنه می توانستیم از نوزده هزار سانتریفیوژی که داریم، در مدت کوتاهی به پنجاه تا شصت هزار سانتریفیوژ برسیم و غنی سازی بیست درصد را نیز ادامه دهیم و تحقیق و توسعه را هم سرعت بیشتری ببخشیم.

5. اگر قرار است تحریم ها برداشته نشود، پس معامله ای هم در کار نخواهد بود، بنابراین باید تکلیف این موضوع مشخص شود.

6. نگویید که امریکایی ها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند... آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ دارد و اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد.

7. از ابتدا ما تأکید داشتیم که تحریم ها باید برداشته شوند و نه تعلیق. اگر قرار است تحریم ها تعلیق شوند، ما هم اقداماتی را که باید انجام دهیم، در حد تعلیق و نه در سطح اقدام اساسی برروی زمین، انجام خواهیم داد.

عزت الله ضرغامی در حمایت از کودک شهید سوری، با دروغ خواندن شعار مبارزه با تروریسم و حقوق بشر توسط غرب كفش هاى كوچک این گودگ سوری را ويرانگر قدرت هاى بزرگ دانست.

اینستاگردی
کفش هاى کوچک؛ ويرانگر قدرت هاى بزرگ!
دریا ضعیف تر از آن بود که گهواره اش شود. و اینچنین بود که بزرگان دریا هم افتخار بدرقه ى سالم پيکر پاک و معصومش را به ساحل، تا ابد برای خود خریدند.
آیلان کودک سه ساله سوری، به تنهایی امپرطوری رسانه اى استکبار و سردمداران سياهى و آوارگى را به چالش کشید و فاتح قلب‌ها وفطرت‌های پاک انسانی شد؛ کفش های کوچک اش، ویرانگر هزاران بمب و موشک و سلاح هسته ای است!

***پی نوشت***

آیلان نماینده ی هزاران کودک بی پناه و مظلومی است که بر اساس سیاست هاى استکبار و با دلارهای حکام مرتجع منطقه و تروریسم دست پرورده ی آنان، به شهادت رسیده و می‌رسند.
شعار مبارزه با تروریسم و حقوق بشر توسط غرب دروغی بیش نیست و ادعاى مبارزه با داعش و تشکيل ائتلاف جهانى برای آن! نیز شوخی بزرگ تاریخ!
متأسفانه، آيلان هاى زيادى در راه اند. توان ديپلماسى و رسانه اى جمهورى اسلامى قادر است حول يک پيشنهاد جدى و قابل قبول، معادلات جهانى را بر هم زند.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون هم که این روزها مشغول کار تبلیغات است، با ماکت تبلیغاتی خود سلفی گرفت و این عکس را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه ای در زمینه جنگ است، با انتشار تصویری از یک شهید روایت این تصویر را از زبان یک خبرنگار جنگ بازنشر کرد.

اینستاگردی
و گهگاهى بعضى از ما بخاطر کمى نمک کمتر و بیشترِ غذاهامون ،چه میکنیم و چه ایرادها که نمیگیریم،و اگر جاى این عزیزان بودیم چه میکردیم... مهم نیست بعضی کج خیالها چى فکر میکنن،مهم اینه که الان در حال نگارش فیلمنامه اى در زمینه جنگ هستم و با زندگى این عزیزا هر روز دارم آشناتر میشم و ارادتم بهشون بیشتر.

علی ضیا که چند روز پیش برای سفر حج عازم مدینه شد، عکسی در قبرستان بقیع به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
به هفته های هوای بگو بهانه گرفتم
که هفت مرتبه این تیر را نشانه گرفتم
اذان بگو که به مستی وضو گرفته شرابم
بخوان اقامه ی می را، بنوش، مست و خرابم

رامبد جوان هم عکسی سلفی همراه با نیما شعبان نژاد بازیگر طنز خندوانه به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

علی صالحی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی از سفر شیراز و زیارت شاهچراغ بازگشته همراه با مادر و خواهر کوچکس به سفر مشهد و زیارت امام رضا (ع) رفت و به همین خاطر عکسی سه نفره را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
خوشبختی یعنی از زیارت شاهچراغ بیایی بعدش با مادر و ابجی کوچیکه بری پابوس امام رضا
یا علی ابن موسی الرضا

امیرحسین رستمی

اینستاگردی
امشب هم تولد دوست نازنينم دكتر مهرى مهراد بود وهم رفيق وكيل نازنينم محمدرضا قندهارى با مدال طلاى اسيا در رشته ى شمشيربازى كه 2 روز پيش در فيليپين براى ايرانم كسب كرد،،شبمون و طلايى كرد.

بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان که مدت طولانی در سفر آمریکا است، با انتشار عکسی از پدرش از دلتنگی های خود برای دیدن او خبر داد.

اینستاگردی
آخ كه چقدر دلم واسه بابام تنگ شده چطورى بعضى آدما دلش رو دارن كه مى تونن چند سال از پدر و مادرشون دور بمونن من كه در اين زمينه ناتوانم برگردم همون يه خورده رودربايستى هم كه با پدرم دارم رو ميذارم كنار، مى رم تو بغلش يه بعد از ظهر كامل مى خوابم فداى همه اون باباهايى كه ميشه راحت جلوشون پاهاتو دراز كنى مخلص همه اون باباهايى كه اول رفيقت هستن نوكر پدر همه تونم عاشق باباى خودمم.

شهرام محمودی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان عکسی همراه با سید محمد موسوی به اشتراک گذاشت و از خستگی ها و بی خوابی هایش سخن گفت.

اینستاگردی
خسته، داغون، بی خواب


گزارش : حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار