«ستاد رمضان» برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های قرآنی تشکیل می‌شود

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: هم اکنون بایستی کار مطالعاتی برای استفاده بهتر از فضای رمضان آغاز و ستاد رمضان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان حاضر در محل؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری هفته‌های قرآن و عترت در استان‌ها که صبح امروز پانزدهم شهریور در محل این معاونت برگزار شد،‌ ضمن اشاره به آمار 2 میلیون و پانصد هزار نفری استفاده کنندگان از برنامه‌های قرآنی جشن رمضان و نمایشگاه‌های قرآنی تصریح کرد: اگر چه این رقم آمار خوبی برای فعالیت‌های قرآنی است ولی در کشور از ظرفیت ماه رمضان به خوبی استفاده نمی‌شود.

وی افزود: از همین حالا بایستی کار مطالعاتی برای استفاده بهتر از فضای رمضان آغاز و ستاد رمضان تشکیل شود چرا که مردم یک ماه قبل از رمضان آماده می‌شوند و تا پایان عید فطر این آمادگی وجود دارد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته‌های قرآن و عترت را در کنار نمایشگاه‌ قرآن از فعالیت‌های این معاونت در راستای حمایت از استان‌ها و مناطق محروم برشمرد و تاکید کرد: طبق اولویت حمایت از مناطق محروم تفاهم‌نامه‌ای با برخی از استان‌ها امضا شده به طوری که 8 استان آمادگی برپایی هفته‌های قرآنی عترت را دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حشمتی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم این هفته‌ها علاوه بر مراکز استان در شهرستان‌ها هم برگزار شود تا این فعالیت‌ها مکمل اقدامات انجام شده در ماه رمضان باشد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار