معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف عنوان کرد:

انجمن وقف یاوران حوزه‌های علمیه تشکیل شود

حجت الاسلام شرفخانی گفت: در خصوص موقوفات حوزه‌های علميه كميته‌ای مشترك تشكيل شده است و بايد اين سخن را بگوييم كه موقوفات حوزه‌های علميه نسبت به ديگر موقوفات بسيار كمتر است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی در مراسم تجليل از مبلغان طرح آرامش بهاري استان قم با تقدير از زحمات و تلاش‌هاي آنان در طرح‌ آرامش بهاری، ضيافت الهي و نشاط معنوی گفت: انتظار ما این است كه مبلغان براي طرح آرامش بهاری سال آينده از هم اکنون طرح و ايده‌های خود را ارائه کنند.

وی خاطرنشان كرد:‌ از طرح و ايده جديد كه قابليت ارائه به زائران و مسافران نوروزی را با در نظر گرفتن ظرفيت‌های آستان امامزادگان و بقاع متبركه دارد به شدت استقبال می‌كنيم .

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح كرد: در ارتباط با طرح آرامش بهاری جلسات و نشست هایی آغاز و آسيب شناسی و نيازسنجی‌ها انجام شده است . 

وی با بيان اينكه آموزش تخصصی مبلغان به صورت جدی و با در نظر گرفتن سطح بندی دنبال خواهد شد گفت: در خصوص موقوفات حوزه‌های علميه كميته‌ای مشترك تشكيل شده است و بايد اين سخن را بگوييم كه موقوفات حوزه‌های علميه نسبت به ديگر موقوفات بسيار كمتر است.

حجت‌الاسلام والمسلمين شرفخانی با اشاره به اينكه برخي از اين موقوفات واگذار شده است گفت: ضروری است كه در اين مسير همه به ارتقاء موقوفات حوزوی اهتمام داشته باشيم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بيان اينكه بايد انجمن وقف ياوران حوزه‌های علميه تشكيل شود تصريح كرد: مردم در اين عرصه علاقمند به كمك كردن هستند و ضروری است كه به آنها آگاهی‌های لازم ارائه شود.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به مذاكرات هسته‌اي و سخنان رهبري در اين خصوص اظهار كرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن بعد از توافق دنبال نفوذ است كه اين سخن رهبری بحث بسيار جدی بود و بحث نفوذ با جنگ آشكار تفاوت‌های جدی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين شرفخانی با اشاره به اينكه توافق در ظاهر بحثی سياسي بوده است و آنها در توافق به دنبال تغيير رفتار هستند گفت: تغيير رفتار همان تغيير فرهنگ است و تغيير رفتار ايران را در مباني انقلاب مي‌خواهند و بدبختي‌ آنها اين است كه برخی از سياست‌ها كه می‌خواهند اعمال كنند از سوی مشاوران لو می‌رود و پس از آن كه اوباما صريحا اعلام كرد كه ما دنبال تغيير رفتار هستند.

 وي ادامه داد: مقام معظم رهبری در اين خصوص هشدارهای لازم را داده‌اند و فرمودند كه تغيير رفتار با تغيير نظام هيچ تفاوتي ندارد.

وي گفت: بايد در عين اينكه خودمان در عرصه دشمن شناسي به بصيرت لازم دست يابيم شرايط را براي مردم در اين خصوص تبيين كنيم و مهم‌ترين مقوله در اين عرصه تقويت وحدت كلمه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بيان اينكه حركت‌های فردی امروز به نتيجه نمی‌رسد گفت: اگر غفلت كنيم قابل جبران نيست چرا كه آنها برنامه‌ريزی بسيار جدی برای ما داشته‌اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار