پلمپ دو عطاری متخلف در پایتخت/کشف داروهای قاچاق

مدیر نظارت بر دارو و مواد اعتیاد آور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، از پلمپ دو باب عطاری متخلف که داروی قاچاق داشتند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر فرهاد بارانی گفت: درطی بازدید بعمل آمده از دو باب عطاری بیش از ۶۰ قلم داروی قاچاق و بدون مجوز وزارت بهداشت کشف گردید و با توجه به حضور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۹ در محل، حکم پلمپ و نصب پرده با موضوع تخلف صورت گرفته صادر گردید.

وی اظهار داشت: بازرسی مشترکی از عطاری های فعال در حوزه تحت پوشش دانشگاه ایران توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر دارو و مواد اعتیاد آور معاونت غذا و دارو انجام گردید و عطاری های متخلف پلمپ شدند.

بارانی گفت: در این بازرسی بازرسان معاونت غذا و دارو در معیت سرپرست دادسرای ناحیه ۱۹ و بازپرس شعبه اول دادسرا، از عطاری های تحت پوشش معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، بازدید کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه عطاری فروشگاهی است که حق ندارد بجز گیاهان دارویی موثر و بی خطر هیچ دارویی را فروش داشته باشد ، درطی بازدید بعمل آمده از دو باب عطاری بیش از ۶۰ قلم داروی قاچاق و بدون مجوز وزارت بهداشت کشف گردید و با توجه به حضور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه۱۹ در محل، حکم پلمپ و نصب پرده با موضوع تخلف صورت گرفته صادر گردید.

بارانی در پایان گفت: هر دو عطاری توسط بازرسان این معاونت پلمپ و پرونده پس از تکمیل توسط واحد فنی و نظارت مدیریت دارویی این معاونت به دادسرای ناحیه ۱۹ جهت طی مراحل قضایی رسال گردید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار