تقابل تجربه‌ و انرژی در «بازخوانی ناویراسته»

نمایشگاه گروهی نقاشی جمعی از هنرمندان استان زنجان در نگارخانه لاله برگزار شده است.

رحمان پرچگانی رئیس هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «بازخوانی ناویراسته» عنوان نمایشگاه گروهی جمعی از هنرمندان زنجانی است که در داخل و خارج از کشور مشغول به کار هستند.

وی افزود: 42 اثر از 22 هنرمند با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف از عکاسی و نقاشی گرفته تا پوستر‌های گرافیکی در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

وی افزود: پیش از این سال 82 در موسسه فرهنگی هنری صبا، سال 84 در همین نگارخانه و سال 88 در فرهنگسرای بهمن نمایشگاه‌های گروهی این چنینی را برگزار کردیم و «بازخوانی ناویراسته» چهارمین نمایشگاه گروهی ما است.

پرچگانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌های گروهی این است که جوان‌ترها در کنار هنرمندانی که سال‌ها تجربه دارند دیده شوند و همسوی آنان حرکت کنند و از سوی دیگر انرژی تازه واردها به افرادی که سال‌هاست در این عرصه فعالیت می‌کنندئ منتقل شود.

وی اظهار کرد: نحوه گزینش هنرمندان به گونه‌ای بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی صفحات خانه هنرمندان استان اطلاع‌رسانی کردیم و با بررسی آثار رسیده کارهای حرفه‌ای‌تر را انتخاب کرده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشتیم.

رئیس خانه هنرمندان استان زنجان افزود: در نمایشگاه‌های انفرادی هنرمند باید به سطح بالایی رسیده باشد و پس از ابلاغ هنری اقدام به برگزاری نمایشگاه نماید اما خوبی نمایشگاه‌های گروهی این است که افراد می‌توانند با تعداد کار کمتر در کنار بزرگان حرفه‌ای که در آن حوزه فعالیت دیده شوند و پیش روند.

لازم به ذکر است؛ «بازخوانی ناویراسته» از 13 تا 25 شهریور در نگارخانه خانه لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی ضلع شمالی پارک لاله میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار