ریزگردها هم به داعشی‌ها کمکی نکردند

عناصر داعش با سوء استفاده از وضعیت بد آب و هوا و هجوم ریزگردها به سوریه، به میدان نفتی جزل در شمال غربی تدمر حمله کردند؛ اما این حمله با مقاومت نیروهای ارتش و مردم خنثی شد.

ریزگردها هم به داعشی‌ها کمکی نکردند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم؛ ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع مردمی سنگین‌ترین حمله داعش به منطقه البیارات و میدان نفتی جزل را در شمال غرب شهر تدمر را دفع و تلفات و خسارات سنگینی به این گروه تروریستی وارد کردند.

درگیری‌های سنگین در اطراف میدان نفتی جزل همچنان ادامه دارد و داعش از توفان گرد و خاک برای حمله به مواضع ارتش سوریه استفاده می‌کند.

اما با این حال ارتش همچنان مواضع خود را حفظ کرده  است و حملات تروریستی را دفع می‌کند و نیروهای بیشتری را در اطراف میدان نفتی جزل برای تأمین امنیت این میدان و پشتیبانی از خطوط مقدم به خدمت گرفته است.

یکی از  فرماندهان میدانی ارتش سوریه روز چهارشنبه به خبرنگار العالم گفت: تروریست‌ها با استفاده از شرایط آب و هوایی نامناسب تلاش کردند که ضرباتی را به ارتش سوریه در میدان نفتی جزل و بخش جنوبی منطقه البیارات وارد کنند، ولی ارتش که از یک هفته پیش هر گونه تحرکات آنها را زیر نظر دارد، با اتخاذ تدابیر لازم حملات و نقشه‌های آنها را خنثی کرد.

تعداد زیادی تروریست داعش در منطقه کوهستانی جنوب غرب تدمر نفوذ کرده‌اند که ارتش توانست ده ها نفر از آنها را به قتل برساند و سلاح‌های آنها را به غنیمت بگیرد.

یکی دیگر از فرماندهان میدانی ارتش سوریه گفت: بسیاری از خودروهای داعش منهدم شد و درگیری‌ها تا حد درگیری مستقیم و رو در رو کشیده شد و ارتش توانست تعداد زیادی تروریست را دستگیر کند و سلاح های سبک و نیمه سنگین آنها را به غنیمت بگیرد. کارشناسان معتقدند که هدف داعش از حملات اخیرش در شهر تدمر تصرف میدان نفتی جزل است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار