اسکان پناهجویان سوری در اردوگاه‌ کار اجباری نازی‌ها

مقامات آلمان تعدادی از پناهجویان سوری را در اردوگاه‌های مخروبه دوران نازی‌ها اسکان داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص؛ آلمان از صدها پناهجوی سوری که از ترس جنایات داعش از کشور خود آواره شده‌اند، میزبانی می‌کند. مقامات آلمانی پذیرش پناهجویان را در راستای اهداف انسان‌دوستانه برلین اعلام کرده است؛ اما در حقیقت رفتاری غیرانسانی با آنها دارد.

مقامات آلمانی تعدادی از این پناهجویان را در اردوگاه کار اجباری نازی‌ها اسکان داده‌اند. این اردوگاه زمانی سربازخانه هیتلر بود و با گذشت چندین دهه، کاملا مخروبه و فاقد امکانات اولیه زندگی است. حدود 21 نفر از این پناهجویان باید در اردوگاه کار اجباری "بوچنوالد" اقامت داشته باشند تا مراحل اداری درخواست پناهندگی‌شان پشت‌سر گذاشته شود.

"کریستیان هانکه،" شهردار منطقه میت شهر برلین، در این باره گفت: شرایط اضطراری برای ما بوجود آمده است. این اردوگاه دارای محل خواب و اجاق گاز برای آشپزی است. ما در برلین یک پایگاه هوایی متروکه نیز در اختیار داریم که اتاق‌های فراوانی دارد و پناهجویان می‌توانند از آن استفاده کنند.

اردوگاه کار اجباری بوچنوالد میزبان 250 هزار زندانی در زمان نازی‌ها بوده است و دست‌کم 56 هزار نفر در همین اردوگاه جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار