دیدار معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی با قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی با قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

دیدار معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی با قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمانبه گزارش حوزه سیاست خارجیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان کیم هونگ کیون معاون  وزیر امور خارجه کره جنوبی با مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه بعد از ظهر شنبه کشورمان ملاقات نمود.
 
"مرتضی سرمدی" در این ملاقات روابط ایران و کره جنوبی را دیرینه توصیف و افزود: با افزایش تماس های سیاسی و نشست های مشورتی امکان کشف حوزه های همکاری جدید مهیا خواهد شد. سرمایه گذاری در بخش های جدید خصوصا انتقال تکنولوژی به تحکیم بنیان های روابط اقتصادی بین دو کشور کمک خواهد نمود.
 
سرمدی با تاکید بر نقش مثبت و سازنده کشورمان در برقراری ثبات و امنیت منطقه ای، برگزاری نشست های مشورتی بین دو کشور را گامی مهم در جهت شناخت و بکارگیری ظرفیت های موجود در ایجاد سازو کاری مناسب برای همکاری مشترک در موضوعات بین المللی و منطقه ای و از جمله همکاری برای مقابله با گسترش افراط گرائی و تروریسم عنوان نمود.
 
معاون وزیر خارجه کره جنوبی نیز با اشاره به نتایج موفقیت آمیز مذاکرات کشورمان و گروه موسوم به 1+ 5 و نتایج حاصله، گفت در پی توافق وین، وزیر خارجه کره جنوبی پیامی به عنوان دکتر ظریف ارسال و این موفقیت را تبریک گفت.
 
کیم هونگ کیون تصریح نمود: کره جنوبی خواستار توسعه همه جانبه مناسبات و شکل گیری فصلی نوین در روابط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور و همچنین تقویت رایزنی و مشورت های سیاسی در تحکیم همکاری مشترک در مقابله با ترویج و رشد افراط گرائی در منطقه می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار