خبرهای خوش برای انجمن سینمای جوان در راه است

طبق گفته‌های فرخنده کیش تمهیدات ویژه‌ای برای انجمن سینمای جوان در نظر گرفته شده است.

فرید فرخنده‌کیش رئیس انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت این روز‌های این انجمن و برنامه‌های تعیین شده گفت: فکر می‌کنم با متحول شدن وظایف محوله به انجمن سینمای جوان که در حال حاضر متولی اصلی تولید فیلم حرفه‌ای کوتاه است، سیر تحول رو به رشدی در آن شروع شده و امیدواریم با حمایت‌های دیگری که از انجمن خواهد شد بتوانیم این سیر را ادامه دهیم.

وی افزود: قصد و هدف اصلی ما در سینمای جوان کمرنگ کردن نگاه کمی و رفتن هرچه بیشتر به سمت کیفیت و ایجاد فضاهای متفاوتی در تولید فیلم کوتاه است تا بتوانیم شاهد رشد و گسترش قابل تأملی در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: طبیعتاً جمیع دفاتر انجمن سینمای جوان به عنوان آزمایشگاه‌‌هایی برای شناسایی نخبگانی که می‌توانند در آینده سینما را مورد توجه قرار دهند و سربازان این سینما باشند مورد توجه است.

فرخنده کیش عنوان کرد: در حال حاضر 59 دفتر انجمن سینمای جوان با مرکزیت مدیریت استانی عهده‌دار وظیفه تولید هستند و ما یک نوع عدالت فرهنگی را در سطح کشور برقرار خواهیم کرد و امیدوار هستیم که امکانش مهیا شود و اینکه تمامی تولیدات به خصوص تولیداتی که به شکل بومی انجام می‌شود را صرفاً در مراکز استان‌ها و 59 دفتر انجمن سینمای جوان اتفاق افتد.

وی در خصوص در نظر گرفتن تمهیدات ویژه برای پیشبرد اهداف انجمن سینمای جوان بیان کرد: طبیعتاً تمهیداتی را در نظر داریم. اول اینکه بسیاری از وظایف ستادی را به مدیران استانی خودمان واگذار کردیم و در پی این هستیم که با راه‌انداری مدیریت منطقه‌ای فارغ از مدیریت استان، این نگاه را تصریح کنیم یعنی در آینده‌ای نزدیک عملاً با ایجاد 8 منطقه در سطح کشور بازتاب آن‌هایی که گرایش‌هایی کاملاً حرفه‌ای و بومی به تولید دارند را احساس می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحولی جدید در سینمای جوان اتفاق خواهد افتاد و طبیعتاً مدیریت کلان امور مرتبط به مدیریت‌های مناطق واگذار خواهد شد که این موضوع بازتاب بسیار مثبتی را به دنبال خواهد داشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار