ساری ؛

کسب گروه نسیم رحمت مازندران رتبه سوم رشته مدیحه‌سرایی کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از کسب رتبه سومی دو نماینده مازندرانی در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری تواشیح و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ابتهال، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف، گفت: این دوره از مسابقات در بخش برادران و خواهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه از استان مازندران سه نماینده به این دوره از مسابقات اعزام شدند، افزود: گروه تواشیح «طه» در بخش برادران از شهرستان ساری، گروه تواشیح نسیم رحمت بابلسر در بخش خواهران و در رشته ابتهال مصطفی قاسمی از جویبار در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از کسب رتبه سومی دو نماینده مازندرانی در نوزدهمین دوره مسابقات ابتهال ، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم خبر داد و گفت: گروه تواشیح «طه» از شهرستان ساری و گروه تواشیح نسیم رحمت بابلسر در این دوره از مسابقات رتبه‌های سوم را کسب کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه گروه‌های شرکت کننده از مسیر مسابقات استانی راهی مسابقات کشوری شدند، ادامه داد: سطح مسابقات قرآنی در استان مازندران از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است.

علیزاده با بیان اینکه استان مازندران در بیشتر مسابقات قرآنی رتبه‌های نخست را کسب می‌کند، اظهار داشت: وجود استعدادهای قرآنی در استان مازندران بر کسی پوشیده نیست.

وی استعدادهای قرآنی در استان مازندران را نیازمند شناسایی و پرورش هرچه بیشتر دانست و بیان داشت: چهره‌های قرآنی مازندران باید به جامعه قرآنی استان معرفی شود.

انتهای پیام/س


برچسب ها: کسب ، گروه ، نسیم ، رشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.