ساری؛

حضور تيم كبدی مازندران در ليگ برتر باشگاه های كشور

رئيس هيئت كبدی مازندران از حضور تيم استقلال ساری در ليگ برتر باشگاه های كشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رئيس هيئت كبدي مازندران با اشاره به حضور نماينده مازندران در ليگ برتر كشور گفت: تيم استقلال ساری به عنوان نماينده مازندران در ليگ برتر كبدی در رده آقايان به مصاف حريفان مي رود.

عباد دليری با بيان اينكه مسابقات مرحله مقدماتي ليگ برتر كبدي طي روزهاي 28 تا 30 شهريور در يزد برگزار مي شود، افزود: نماينده مازندران براي حضور در اين مسابقات تمرينات خوبي را پشت سر گذاشت.

رئيس هيئت كبدی مازندران همچنين از ميزبانی گلوگاه در مسابقات ليگ برتر كبدی بانوان باشگاه های كشور خبر داد و گفت: اولين دوره مسابقات كبدی المپياد دانش آموزی كشور در مقطع اول دبيرستان در دو بخش پسران و دختران به ميزبانی رامسر روزهای 27 تا 30 شهريور برگزار می شود.

دليری با اشاره به اعزام تيم آمل به مسابقات مرحله نيمه نهايی ليگ برتر ساحلی كشور افزود: اين مسابقات نيز طي روزهاي 24 تا 27 شهريور به ميزباني خراسان رضوي در شهر سبزوار برگزار خواهد شد.

وی از حضور ليلا اخلاقی به عنوان مدرس كبدی از مازندران به كشور عراق خبر داد و گفت: اميرحسين محمد ملكی كه درعضويت تيم ملی در مسابقات تداركاتی در كشور كره جنوبی حضور داشت، پس از 3 پيروزی در ديدار دوستانه مقابل اين تيم، امشب از طريق فرودگاه امام خمينی(ره) به همراه ديگر ملي پوشان وارد تهران می شود.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: حضور ، تیم ، کبدی ، مازندران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.