تماشای «گلدان‌های خالی مادربزرگ»

بارش رنگ «گلدان‌های خالی مادربزرگ» در بهاران چشم به راه هنردوستان است.

ثمان بهار هنرمند و خالق آثار نمایشگاه «گلدان‌های خالی مادربزرگ» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشگاه «گلدان‌های خالی مادربزرگ» یک وجه تمایز با سایر نمایشگاه‌ها دارد و آن اینکه در این نمایشگاه هم آثار خط و هم آثار نقاشی کار شده است.

وی افزود: آثار خط در این نمایشگاه نستعلیق است و به سبک خودم آن‌ها را اجرا کردم و نقاشی‌ها مدرن و با استفاده از تکنیک رنگ روغن روی بوم و شیوه خلاقیت نو و فردی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این آثار منتخب کارهایی است که در سه نمایشگاه قبلی‌ام در سال‌های 90، 91، 92 ارائه شده بود و آن‌ها را در قالب گالری هنر سالانه برگزار می‌کردم.

بهار اظهار داشت: هر نمایشگاهی که برگزار می‌شود، سبک و رنگ و طرح خاصی دارد اما تنوع رنگ‌هایی که من در این نمایشگاه استفاده کردم بسیار چشمگیر و متفاوت است که نظر مخاطب را جلب کرده و اساتید نیز بر آن مهر تایید زده‌اند.

وی افزود: مخاطبانم در نمایشگاه درباره یکی از آثار می‌گفتند تنها کسی که کتاب «صد سال تنهایی» گابریل گارسیا مارکز را خوانده باشد متوجه این تابلو می‌شود که این نگاه برای من بسیار محترم و با ارزش بود.

این هنرمند افزود: سال آینده به احتمال خیلی زیاد نمایشگاهم را در خارج از کشور برگزار می‌کنم، از این رو دلم می‌خواهد هر که مرا می‌شناسد و یک بار نام من به گوشش خورده، بیاید از آثارم دیدن کند و اگر نظر و حتی انتقادی دارد به من منتقل کند که با روی باز از نظر تمام مخاطبانم استقبال می‌کنم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 31 شهریور در فرهنگسرای بهاران میزبان هنردوستان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.