رودهن؛

قدرت و اقتدار ایران اسلامی در گرو مجاهدت شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی است

امام جمعه دماوند گفت: قدرت، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در گرو مجاهدت شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است که همه ما مدیون ایثار و همت آنان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت‌الاسلام‌ "محمد علاءالدینی" اظهار کرد: امروز تمامی اقشار مختلف مردم به ویژه‌ مسئولان مرهون و مدیون خون شهدا هستند.

وی با اشاره به یکی از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان، بیان کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، یکی از اولویت‌های رئیس‌جمهور دیدار از خانواده شهدا بود که این اقدام حرکتی ارزشمند است.

این مقام مسوول ادامه داد: شهرستان دماوند با داشتن 600 خانواده شهید، یک‌ هزار جانباز و 100 آزاده، ظرفیت مطلوبی در بخش معرفی فرهنگ مقاومت و جانفشانی دارد که می توان از این ظرفیت برای معرفی مسافران و گردشگران استفاده کرد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه معرفی شهدای عرصه های مختلف بهترین الگو برای علاقمندان به آن عرصه است، خاطرنشان کرد: معرفی شهدای عرصه ورزش، طلاب، روحانیون و ... بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان است که می توان از این ظرفیت در شهرستان استفاده کرد.

حجت الاسلام علاءالدینی افزود: در راستای پاسداری و تقدیر از شهدا و خانوادهای آنان می توان به برگزاری طرح شبی با شهدا در مساجد، معرفی و نشر وصیتنامه های شهدا و ... پرداخت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.