با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی؛

2400 واحد مسکن مهر در کردستان افتتاح شد

دو هزار و 400 واحد مسکن مهر در استان کردستان با حضور احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی که از طریق شورای پول و اعتبار صورت گرفت، تسهیلات 270 هزار واحد مسکن مهر به 300 میلیون ریال افزایش یافت.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: این پیگیری برای سایر واحدهای مسکن مهر نیز ادامه دارد که در کمیسیون اعتبارات بانک مرکزی تصویب و برای تایید نهایی به شورای پول و اعتبار ارسال شده استکه تا دو هفته آینده نتیجه آن اعلام خواهد شد.

ویبیان کرد: علیرغم وجود مشکلات مالی، وزارت نیرو در حد امکان برای تامین خدمات و پایان دادن به پروژه مسکن مهر تلاش کرده است.

مهرآبادی همچنین از افتتاح 2 هزار و 400 واحد مسکن مهر در کردستان خبر دادو گفت: با افتتاح این واحدها،سه هزار واحد مسکن مهر دیگر در استان کردستان باقی می‌ماند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پایان با اعلام اینکه از واحدهای باقیمانده نیز یک هزار و 500 واحد آن تعیین تکلیف شده است که پنج هزار واحد آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: هفت هزار واحد باقیمانده نیز تا پایان شهریور ماه 95 به بهره برداری می رسد کهبه این ترتیب پروژه مسکن مهر در کردستان خاتمه می یابد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.