سنندج؛

رونمایی از پوستر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان

پوستر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با حضور مسئولان استانی و سایر عوامل اجرایی این جشنواره، در سنندج رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، دبیر اجرایی این جشنواره در جلسه شورای سیاست گذاری و آیین رونمایی از پوستر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر، کودک و نوجوان و خیابانی مریوان سه جشنواره‌ی ایرانی هستند که در جهان به ثبت رسیده اند.

فاتح بادپروا افزود: از 14 استان کشور 272 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که تهران با هشت اثر و استان کردستان با شش اثر بیشترین گروه‌های شرکت کننده را دارند.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان بیان کرد: در مجموع 37 گروه در این جشنواره اجرای تئاتر دارند که 28 گروه داخلی، پنج گروه جنبی و چهار گروه خارجی هستند.

وی به ارائه 28 پوستر در نمایشگاه پوستر این جشنواره اشاره کردوگفت: امسال همچنین یک کتاب اختصاصی ویژه این جشنواره خواهیم داشت که در مرکز هنرهای نمایشی رونمایی می شود.

بادپروا، زمان برگزاری این جشنواره را پنجم الی نهم مهرماه در شهر مریوان عنوان کرد وگفت: خوشبختانه مردم مریوان فهیم و هنر دوستی هستند که طی سال های برگزاری این جشنواره زبانزد خاص و عام شده اند.

گفتنی است، در پایان این جلسه، از پوستر دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با حضور استاندار کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار مریوان و سایر عوامل اجرایی این جشنواره، رونمایی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.