سنندج؛

برپایی نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان در بانه

مسئول انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه ازبرپایی نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان، با نمایش 100 اثر از 19 کودک هنرمند در شهرستان بانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،عثمان سعیدی در حاشیه برپایی این نمایشگاه نقاشی، گفت: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه مربوط هنرجویان دوره‌های نقاشی تابستانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: در این نمایشگاه 100 اثر از 19 نفر از هنرجویان کودک که در دوره‌های تابستانی شرکت کرده بودند در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی بانه بیان کرد: این دوره‌های نقاشی در 3 رده سنی 6 تا 8 سال، 9 تا 12 سال و 12 سال به بالا و توسط سه مربی برگزار شده است که در آن هنرجویان با تکنیک‌ها و اصول نقاشی آشنا شده‌اند.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه بیان کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها سبب تقویت روحی و روانی، آماده‌سازی کودکان برای ورود به مدرسه و از بین بردن استرس دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی می‌شود.

سعیدی افزود: بعد از پایان هر دوره آموزشی آثار هنرجویان در نمایشگاهی به منظور ایجاد حس رقابت، تبادل افکار و سلایق و نیز آشنایی با سبک‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.