معاون وزیر راه و شهرسازی؛؛

اتمام ساخت بیمارستان 237 تختخوابی سقز تا سال آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: عملیات ساخت بیمارستان 237 تختخوابی سقز سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،محمد جعفر علیزاده در جریان بازدید از روند ساخت این بیمارستان گفت: برای تسریع در ساخت این بیمارستان، اقدامات خوبی در سطح ملی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طراحی اولیه این بیمارستان 217 تختخوابی بود افزود: 20 تخت دیگر به بخش اورژانس و دیالیز اضافه شده است تا این بیمارستان به 237 تختی ارتقاء یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور بیان کرد: این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان عمومی به یکی از بیمارستان های مجهز و نمونه کشور تبدیل خواهد شد و به دلیل موقعیت خاص در کردستان، قابلیت خدمات رسانی به شهرهای اطراف را نیز دارد.

صابر زارعی معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در جریان این بازدید با عنوان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان در سال 88 آغاز شد، افزود: این بیمارستان دارای شش بخش تخصصی کودکان، زنان، جراحی، سی سی یو (ccu)، آی سی یو (icu) و داخلی خواهد بود.

زارعی درپایان گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع در دست احداث است که تا 45 هزار متر قابل افزایش است. سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.