سنندج؛

اتمام ساخت 21 بیمارستان نیمه تمام در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ساخت 21 بیمارستان با مجموع دو هزار و 163 تخت در کشور به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدجعفر علیزاده گفت: تا کنون پنج بیمارستان از این تعداد تکمیل شده و در حال تجهیز است.

وی در ارتباط با بیمارستان های در دست ساخت در استان کردستان افزود: بیمارستان سقز یکی از این بیمارستان ها است که بخش دیالیز و اورژانس نیز برای آن پیش بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:با اضافه شدن این بخش ها تلاش کرده ایم تغییرات مطلوبی با نیازهای منطقه صورت گیرد.

علیزاده با بیان اینکه این بیمارستان بالای 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در این سفر 12 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی یکی دیگر از طرح های مورد بررسی در سفر خود به کردستان را بیمارستان 90 تختخوابی بانه بیان کرد.

علیزاده افزود: عملیات ساخت این بیمارستان با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و اعتبار 10 میلیارد تومانی که این ستاد در نظر گرفته است فعال است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان 50 درصد پیشرفت دارد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار شد در ساخت پنج بیمارستان در کشور مشارکت کند که یکی از این بیمارستان ها در کردستان است.

علیزاده در رابطه با ساخت دیگر بیمارستان هایی که وزارت راه و شهرسازی در کردستان بر عهده دارد گفت: امسال بیمارستان سروآباد کامل شد و بیمارستان 35 تختخوابی دهگلان نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، پاییز امسال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.