معاون جوانان هلال احمر کردستان؛

"المپیاد آماده" در هلال احمر کردستان برگزاری می شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: مرحله استانی المپیاد مهارت امدادی دانش آموزان سراسر استان 25 و 26 شهریور ماه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بابک قنبری گفت: مرحله استانی المپیاد فوق مختص دانش آموزان پایه هشتم آموزش و پرورش بوده که به عنوان برگزیدگان شهرستانی به مرحله استانی راه یافته اند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با هدف افزایش سطح ایمنی و خطرپذیری مدارس استان در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از قبیل سیل و زلزله و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت کارگروهی برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: اجرای طرح دانش آموز آماده در روزهای سخت(دادرس) برای سومین سال متوالی با هدف آموزش دانش آموزان مستعهد در سطح استان برگذار شده و نهایتا دو تیم دختران و پسران به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

قنبری گفت: کنترل و ارزیابی علایم حیاتی، احیاء قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، اسکان اضطراری،پناه گیری و تخلیه اضطراری، اطفاء حریق و حمل مصدوم از آیتم های تخصصی المپیاد آماده مرحله استانی است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.