شیراز؛

صدا و سیمای فارس آماده برگزاری پرشکوه هفته دفاع مقدس

صدا و سیمای مرکز فارس با تهیه بیش از 70 عنوان برنامه آماده برگزاری پرشکوه هفته دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا نجابت مدیر رادیو فارس و دبیر ستاد هفته دفاع مقدس ضمن بیان برنامه های هفته دفاع مقدس  گفت: برنامه برگ سبز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نیز 70 عنوان برنامه رادیویی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

مدیر رادیو فارس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس امسال رژه یگان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فارس، نمایش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس برنامه پویانمایی، مستند و نبرد خرمشهر در سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد .

علیرضا نجابت عنوان کرد: نقش یگان‌های مسلح این استان در قالب مستند هفت ‌قسمتی، نقش صنایع الکترونیکی و پخش در حوزه خبر صدا و سیمای مرکز فارس و نیز هر شب یک نمایش ویژه رادیویی با محوریت دفاع مقدس و معرفی یکی از سرداران دوران دفاع مقدس و نیز خاک‌ریز خاطره و معرفی یکی از شهدا از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است که از صدا و سیمای این مرکز پخش خواهد شد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: پخش زنده برنامه شبانه، مسابقه تلفنی با محوریت دفاع مقدس، برنامه هفت ‌قسمتی نگاه روز با حضور فرماندهان سپاه، ارتش و نقش جهاد در دوران حماسه و ایثار، گفت‌وگو با فرمانده ارشد نظامی فارس در هفته دفاع مقدس نیز انجام می‌شود.

عکاسی زیر آتش، حماسه ماندگار، خاک آشنا، سنگربانان، روزهای تلخ و شیرین، آن مرد آتش آورد، مجموعه داستانی هفت‌قسمتی با عنوان سرزمین آرزوها، زنجیره خاک سرخ و نیز بیش از 50 عنوان نماهنگ و موسیقی تصویری با موضوع شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته در صدا و سیمای مرکز فارس است.

 انتهای پیام/ح
برچسب ها: صدا ، سیمای ، فارس ، دفاع مقدس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.