شیراز؛

کشف 80 کیلوگرم تریاک در استان فارس

مقدار ۸۰ کیلوگرم تریاک در استان فارس کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان فارس از كشف 100 كيلوگرم موادمخدر در اين استان طي سه عمليات جداگانه در 24 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ "محمدجعفر تولايي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس پس از آنكه با اقدامات اطلاعاتي، دو قاچاقچي موادمخدر كه در سطح استان فارس به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع محموله های موادمخدر فعاليت داشتند را شناسايي كردند، براي دستگيري اين دو قاچاقچي وارد عمل شدند.

وي ادامه داد: ابتدا ماموران منزل اين دو قاچاقچي را در يكي از خيابان هاي جنوب شرقي شيراز شناسایی، سپس به مدت يك ماه کلیه تحرکات و فعل انفعالات آنان رصد و پس از حصول اطمینان از وجود مقدار قابل توجهی موادمخدر در آن منزل، با هماهنگي مقام قضايي از آن منزل بازرسي به عمل آوردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان فارس اظهار كرد: در بازرسي از منزل قاچاقچيان، مقدار ۸۰ کیلوگرم تریاک كه به طرز ماهرانه اي در يك دستگاه خودرو "تیبا" جاسازي و در منزل پارك شده بود و آنها قصد داشتند اين مواد را به شمال استان فارس منتقل و تحویل مشتریان خود دهند كشف و هردو قاچاقچي نيز دستگير شدند.

انتهای پیام/س


برچسب ها: کشف ، تریاک ، استان ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.