شیراز؛

تحقق امنيت پايدار در سايه همکاري تمام نهادها و با مشارکت مردم

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان فارس در مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" گفت: امنيت پايدار در سايه همکاري تمام نهادها و با مشارکت مردم تحقق مي يابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ " ناصر کشاورز" دیروز در اين مراسم ،  پيشگيري از وقوع سرقت، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با قاچاق كالا، كاهش تصادفات رانندگي و اصلاح الگوي رفتاري كاركنان را از اولويت هاي ماموريتي پليس فارس در سال94 برشمرد.

وي با بيان اينكه تامين امنيت پايدار تنها بر عهده نيروي انتظامي نيست،‌تصريح كرد: در ايجاد امنيت پايدار و توسعه در جامعه مشاركت مردم و كليه ادارات و سازمان ها دخيل هستند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان فارس در ادامه از عملكرد سرهنگ "حسين ديندارلو" در طول مسئوليتش در شهرستان "داراب" اظهار رضايت و قدرداني كرد و گفت: لازم است كليه مسئولان اداري و اعضاي شوراي تامين شهرستان، با سرهنگ "فرج رستمي" فرمانده جديد شهرستان همكاري تنگاتنگي داشته باشند تا با ايجاد آرامش و امنيت در شهرستان، موجبات رضايتمندي بيش از پيش مردم ولايتمدار اين شهرستان فراهم شود.

در اين مراسم حجت السلام والمسلمين "صادقي" امام جمعه شهرستان "دارب"، مهندس "قاسم پور" فرماندار شهرستان و دکتر "احمدي" نماينده مردم شهرستان داراب در مجلس شوراي اسلامي هر كدام با ايراد سخنراني از عملكرد سرهنگ "حسين ديندارلو" تقدير و تشكر کرده و اظهار داشتند: با تمام امكانات موجود سرهنگ "فرج رستمي" فرمانده انتظامي جديد را در حوزه تامين نظم و امنيت ياري می کنند.

در اين مراسم كه با حضور اعضاي شوراي تامين شهرستان "داراب"، اعضاي شوراي اداري، خانواده شهدا و ايثارگران، کارکنان پليس اين شهرستان، برگزار شد، توسط معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس سرهنگ "فرج رستمي" به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" معرفي و از زحمات سرهنگ "حسين ديندارلو" تجليل شد.

انتهای پیام/س


برچسب ها: امنیت ، همکاری ، نهادها ، مردم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.