کارگردان فیلم "عشق خاموش" علی بنکدار جهرمی است

فیلم ویدوئی «عشق خاموش» جهت بازبینی و صدور مجوز نمایش به شورای پروانه نمایش خانگی/ ویدوئی، سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه ای فیلم «عشق خاموش»، براساس اسناد و مدارک موجود و نقل قول ها و شواهد موثق، کارگردان فیلم "عشق خاموش" علی بنکدار جهرمی است.

به نقل از تهیه کننده فیلم، رضا جلالی: چند روزی است که فردی به نام ندا غفاری که قبلا هم از وی شکایت شده بوده سعی در جوسازی وشایعه پراکنی درباره فیلم "عشق خاموش" را دارد.

صاحب امتیاز فیلم "عشق خاموش" گفت: در بعضی خبرها آمده بود کارگردانی فیلم "عشق خاموش" را ندا غفاری انجام داده که کذب است  و خواهان اصلاح خبربه صورت صحیح آن هستیم.

همچنین کارگردان و صاحب حقوق معنوی فیلم "عشق خاموش" علی بنکدار اشاره کرد که: در پروانه ساخت، کارگردانی از همان ابتدا به نام خود بنده بوده و نداغفاری چند روزی به عنوان دستیار مشغول فعالیت بوده است و بعد هم به دلیل اشتباه و خطا و عدم توافق از پروژه کنارگذاشته شد.

سایر عوامل فیلم "عشق خاموش" به این شرح هستند: تهیه کننده و مدیر تولید رضا جلالی، کارگردان علی بنکدار جهرمی، سرمایه گذار و مجری طرح امیرخسرو پاکنژاد، نویسنده: شاهین شعله، صدابردار داود قلی پور، طراح گریم غزاله طاری، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز فرناز امینی، آهنگساز علیرضا زروندی(آرام)، خواننده محمدرضا مخموری، ترانه سرا لیلاقادر و مشاور رسانه ای: علی جامی.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار