رودهن؛

مسکن مهر رودهن نیازمند فضای آموزشی بیشتر است

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه مسکن مهر رودهن نیازمند فضای آموزشی بیشتر است اظهار داشت: اداره کل نوسازی استان تهران هشت باب مدرسه را برای مسکن مهر رودهن پیش بینی کرده است ولی تنها یک مدرسه در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: زمین های مدارس پیش بینی شده مشخص گردیده ولی تا کنون تنها یک مدرسه در حال ساخت و تکمیل می باشد که امیدواریم با تعیین اعتبار شاهد ساخت دیگر فضا های آموزشی در این منطقه باشیم.

طاهرخانی گفت: مسکن مهر پنج هزار واحدی مهرآباد رودهن از چندین سال قبل در حال ساخت و تکمیل است و خدا را شاکریم که توانستیم در حدود نیمی از واحد های این پروژه را تحویل متقاضیان دهیم.

وی گفت: قطعا این تعداد واحد مسکونی نیازمند خدمات رفاهی، آموزشی، بهداشتی، تفریحی و مراکز امنیتی از جمله کلانتری و دیگر اماکن خدماتی خواهد بود که در تلاش هستیم بتوانیم در بهترین زمان این گونه خدمات را به متقاضیان ارائه دهیم.

بخشدار رودهن افزود: خوشبختانه مدرسه 20 کلاسه مسکن مهرنیز با اعتبار20 میلیارد ریالی مراحل پایانی خود را سپری می کند و طبق گفته ناظر اداره کل نوسازی استان تهران نهایتا تا دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

طاهرخانی گفت: تا کنون در حدود 12 میلیارد ریال برای این مدرسه هزینه شده است و قرار است بعد از تکمیل و بهره برداری پذیرایی دو مقطع ابتدایی و راهنمایی نیز باشد.

بخشدار رودهن همچنین در خصوص مساجد در حال احداث مسکن مهر رودهن گفت: دو باب مسجد در حال ساخت است که هم اکنون در مرحله فونداسیون و اسکلت می باشد.

طاهرخانی با انتقاد از نحوه ساخت و همچنین طراحی مساجد مسکن مهر رودهن گفت: متاسفانه فضای مساجد بسیار کوچک طراحی شده و مناسب با تعداد جمعیت این منطقه نخواهد بود که باید در این زمینه بازنگری شود.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.