تایید جنون عامل جنایت خانوادگی در شهرک غرب

جنون پسر جوانی که پدر،مادر و خواهرش را به قتل رسانده بود توسط پزشکی قانونی تایِید شد.

تایید جنون عامل جنایت خانوادگی در شهرک غرب
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، 21 مردادماه سال جاری ماموران کلانتری شهرک غرب در تماس اهالی ساختمان خیابان بهار با جنایت هولناکی روبرو شدند.

با حضور ماموران و تیم جنایی در محل مشخص شد پسر 35 ساله در یک اقدام جنون آمیز پدر،مادر و خواهر 30 ساله اش را به قتل رسانده است که با دستگیری "حامد" (عامل جنایت) در خانه شان تحقیقات از او آغاز شد.

عامل جنایت خانوادگی در جلسه بازپرسی مدعی شد 8 سال قبل عاشق دختر جوانی شده است که همزمان با مرگ برادرش در یک نزاع خواستگاری نیز بهم خورده است و پس از آن او به بیماری روانی دچار شده است.

"حامد" در مورد انگیزه قتل گفت: آن روز بحث خواستگاری را مطرح کردم که پدرم مسخره ام کرد. من هم با چاقو ایتدا تلویزیون خانه را شکستم و بعد هر سه عضو خانواده را به قتل رساندم.

با اظهارات پسر جوان، او به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی برای بررسی سلامت روحی اش به پزشکی قانونی معرفی شد که روز گذشته پزشکان با معاینه "حامد" اعلام کردند او دارای جنوع از نوع اختلالات رفتاری است و مسئول اعمالش تلقی نمی شود.

با تایید جنون عامل جنایت خونین در شهرک غرب پرونده وارد مرحله جدیدی شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، جنون ، محاکمه ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رضا
۱۶:۳۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
« کبر» یعنی کبر در قبال واقعیت، یعنی نفی و تکذیب و انکار آنچه که هست یعنی نبرد بر علیه هستی و خالق هستی و این یعنی کفر. و « مکر » یعنی تلاش برای مخفی داشتن این نبرد. و لذا مکر همواره سیمائی ملوس و چاپلوس دارد. پس مکر یعنی انکار در انکار. و این عرصه ظهور نسیان و جنون است. چیزی را دوست نداری ولی تظاهر میکنی که دوست داری. پس مکر در همه جا لباس عشق و ایثار بر تن دارد. و این لباس به ناگاه به طرز اجتناب ناپذیری به واسطه شاخهای غول تکبری که در خفا رشد کرده است دریده می شود و این همان لحظه بروز جنایت است. طغیان جنون! پس جنون و جنایت که محصول غایت تعشیق است چنان تعریف شد که هرگز قابل تحریف نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
په حرف مفتی . فردا آزادش می کنن دونفر دیگه رو میکشه. اینارو باید یا اعدام کرد. یا یه جایی برد که دیگه آفتاب رو نبنن.
آخرین اخبار