دومین نشست مكتب طنز وكاریكاتور بزنگاه برگزار می‌شود

مكتب طنز و كاریكاتور بزنگاه سلسله نشست‌های هفتگی تخصصی با موضوع آموزش طنز و كاریكاتور است كه در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مكتب طنز و كاریكاتور بزنگاه سلسله نشست‌های هفتگی تخصصی با موضوع آموزش طنز و كاریكاتور است كه در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود. مجری کارشناسان این برنامه مهدی فرج اللهی و شاهین کلانتری هستند که هر هفته متناسب با سرفصل پیش بینی شده به طرح موضوعات مرتبط با آموزش طنز و کاریکاتور می‌پردازند.

در هر یک از این مستر کلاس‌ها یكی از اساتید طنز و كاریكاتور میهمان نشست خواهد بود و پیرامون تجربیات خود سخن خواهد گفت. روح الله احمدی (طنز‌پرداز) و پیمان علیشاهی (کارتونیست) میهمان دومین مكتب طنز و كاریكاتور بزنگاه هستند. در این جلسه قرار است شرکت‌کنندگان آثار مکتوب و تصویری خود را با موضوع بازگشایی مدارس بخوانند و به نمایش بگذارند تا نقد و بررسی شود. ضمنا جدیدترین آثار پویانمایی پیمان علیشاهی نیز پخش خواهد شد.

دومین جلسه مكتب چهارشنبه 1 مهر ١٣٩٤ از ساعت ١٧ تا 19 در محل سازمان هنری و رسانه‌ای اوج به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر شمالی (روبروی سینما فلسطین)، پلاک ۹۸ برگزار خواهد شد.

شرکت برای عموم علاقه‌مندان (خانم‌ها و آقایان، در تمامی گروه‌های سنی) رایگان و آزاد خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.