تقابل میانه جدولی ها در مرداب

رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پیگیری می شود و در یکی از مسابقات آن تیم پدیده مشهد در انزلی مهمان ملوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   دو تیم ملوان بندر‌انزلی و پدیده مشهد در انزلی به مصاف یکدیگر می روند.

دو تیم که وضعیت  نسبتا خوبی را با توجه به شرایطشان در جدول دارند برای کسب 3 امتیاز به میدان می روند تا ذخیره خوبی را در همین ابتدای فصل برای خود جمع کنند.

ملوان بندر انزلی که با کسب 10 امتیاز هم اکنون در رتبه پنجم جدول قرار دارد در 6 بازی ابتدای خود به  3 پیروزی دو شکست و یک تساوی دست یافته است و در رقابت های جام حذفی هم پس از حضور در مرحله یک  هشتم نهایی در مقابل پرسپولیس شکست خورد تا از این مسابقات حذف شود. به همین جهت این دیدار برای ملوانی ها به دو دلیل بسیار ارزشمند است.

ابتدا آنکه بازی در انزلی برگزار می شود و دوم آنکه پس از شکست و حذف از دور رقابت های جام حذفی این تیم احتیاج به یک پیروزی دارد تا روحیه از دست رفته این تیم باز گردد. از جمله آمار قابل توجه ملوان می توان به گل های زده این تیم اشاره کرد.

در حال حاضر ملوان در 6 بازی گذشته 7 گل زده و 6 گل دریافت کرده و با تفاضل گل 1+ و امتیاز 10 در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

 همچنین بهترین گلزنان این تیم آرش افشین با 3 گل و عزت الله پور با دو گل هستند.

شرایط پدیده  با تیم ملوان کمی متفاوت است. این تیم که هم اکنون با هشت امتیاز شش گل زده و شش گل خورده در رتبه هفتم جدول قرار دارد، در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ برتر توانست در دربی مشهد با نتیجه یک بر صفر پیروز شود تا با روحیه بیشتری به میدان بیاید.

همچنین پدیده مشهد در رقابت های جام حذفی حضور دارد و باید به مصاف برنده تیم های دیا‌نای باقرشهر و نفت تهران برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار