فتوای عجیب داعش درخصوص فاجعه منا!

گروه تروریستی داعش مدعی شد: کشته های منا چون از اتباع خلافت اسلامی نیستند، نباید نماز میت برای دفن آنها بجا آورد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الدیار، گروه تروریستی داعش با صدور فتوایی اعلام کرد: کشته های منا چون از اتباع خلافت اسلامی نیستند، نباید نماز میت برای دفن آنها بجا آورد!
 
داعش مدعی شد: کشته های حجاج را ممکن است در زمره مسلمانان گمراه دانست، ولی باید به خلافت ابوبکر البغدادی اعتقاد قبلی داشته باشند.
 
داعش در فتوایی که صادر کرده مدعی شده است: بلاهای آسمانی به مرتدین و ردکنندگان خلافت اسلامی نازل خواهد شد. داعش همچنین کشته ها را به نابود شده و له شده توصیف کرده است.

دو هفته بعد از فاجعه سقوط جرثقیل که 110 قربانی بجا گذاشت، امروز حادثه ای فاجعه بار در منا به وجود آمد که آمار قربانیان به بیش از 1000 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
الهی به حق 5تن داعش نابود ضه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر ال سعود و داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
خدا گروه داعش واون ابوبکر بغدادی حرامزاده رولعنت کند
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست
۲۲:۰۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
به قول حضرت امام خمینی آل سعود آل حرام زاده هستند واین حرف تا الان به خوبی به همه مردم دنیا و جهان اسلام ثابت شده است این اتفاق هم نشان دهنده عمدی بودن کامل است اون وقت یه از مسئولان ما می گفتن نمی گذارن ما بریم دست بوسی این حرامزادگان.
Iran (Islamic Republic of)
وطن دوست
۲۱:۵۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
به قول حضرت امام خمینی آل سعود آل حرام زاده هستند واین حرف تا الان به خوبی به همه مردم دنیا و جهان اسلام ثابت شده است این اتفاق هم نشان دهنده عمدی بودن کامل است
آخرین اخبار