سنندج؛

جنگ تحمیلی موجب رویش و ظهور تفکر بسیجی در جهان شد

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بیجارگفت: جنگ تحمیلی موجب رویش و ظهور تفکر بسیجی در جهان و تفوق آن بر تفکرات غلط جهانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسن عسکری گفت: ادامه مدیریت آل سعود بر حج خسارات بیشتری برای جهان اسلام ایجاد می کند و به شدت جان مسلمانان به خطر افتاده است.

وی با اشاره به اینکه جنایات آل سعود خدمت به استکبار و رژیم صهیونیستی است، افزود: بی خردی و کوتاهی دست اندرکاران بزرگترین اجتماع مسلمانان، کاملا مشخص است اما در چند سال اخیر حاکمین سعودی به سادگی از کنار آن گذشته اند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بیجار در ادامه به نقش تعیین کننده مردم در مدیریت دفاع مقدس از طریق بسیج و حضور دلیرانه در میادین پرداخت و ادامه داد: جنگی که بر ملت انقلابی و شجاع ایران اسلامی تحمیل شد، اگر بر هر کشور و مردم دیگری تحمیل می شد، بیش از یک هفته نمی توانستند مقاومت نمایند.
عسکری تاکید کرد: پرچم اسلام مجددا توسط ملت مسلمان ایران با رهبری پیامبرگونه امام راحل در جهان برافرشته شد و موجب گردید مردم مسلمان جهان نیز با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357به پیروزی خود بر کفر جهانی امیدوارتر شوند و اکنون به مقاومت جانانه خود می پردازند.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بیجار به رویش و ظهور تفکر بسیجی در جهان با پیش آمدن جنگ تحمیلی و تفوق آن بر تفکرات غلط جهانی پرداخت و تاکید کرد: مبانی دینی و تفکر اسلامی با نگاه بسیجی به مدیریت جامعه موجب گردید، کسانی که مدعی طراحی افکار جهانی بودند به عجز و ناتوانی در برابر این اعتقاد اعتراف کنند و آن را یک نیروی خلاق و منعطف به زمان و مکان با قابلیت بسیار بالا تعریف نمایند.

عسکری به درس عبرت دشمنان از بسیج ملت ایران انقلابی و حضور چنین تفکری درمیان جامعه برای آینده نظام اسلامی و حتی مسلمانان جهان مانند یمن، عراق و فلسطین به عنوان بهترین راهکار و نقشه راهبردی برای مقابله با دشمنی مستکبرین و استثمارگران تاکید کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: جنگ ، تحمیلی ، رویش ، ظهور ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.