«ایران جوان» بدون حضور شهرام ناظری فروخته شد

مراسم رونمایی از آلبوم «ایران جوان» با صدای شهرام ناظری روز گذشته در شهر کتاب فرشته بدون حضور خودش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین رونمایی از آلبوم «ایران جوان» با صدای شهرام ناظری در شهر کتاب فرشته و طبق روال همیشگی با نیم ساعت تاخیر و بدون حضور صاحب اثر یعنی شهرام ناظری برگزار شد.

این مراسم حاشیه‌های بسیاری به همراه داشت که از جمله آن‌ها قطعی‌نشدن اجرای مراسم بود؛قبل از شروع مراسم مدیر برنامه حافظ ناظری عنوان کرد:

شهرام ناظری به دلیل رخ دادن یک کار مهم به اصفهان سفر کردند و به احتمال زیاد به مراسم رونمایی نمی‌رسند و قاعدتا این مراسم باید لغو شده باشد، این در صورتی است که مسئولین شهر کتاب فرشته اظهار داشتند آیین رونمایی همچنان پا برجاست.

در ابتدای این مراسم مجید ناظرپور در خصوص پیدایش موسیقی و مدرسه دارالفنون گفت و عنوان کرد که موسیقی حال حاضر ما به زمان قاجار برمی‌گردد.

همچنین ضیاءالدین ناظرپور درباره قطعه «ای ایران» عنوان کرد: قطعه «ای ایران» اولین تصنیف ملی و میهنی محسوب می‌شود که تمامی مردم با آن ارتباط برقرار کردند و حتی رجال سیاسی برای به دست آوردن رای بیشتر مردم از این قطعه به عنوان تبلیغات استفاده کردند؛ بیشترین سود را سالار عقیلی برد که بعد از اجرای دوباره این قطعه به شهرت چشمگیری رسید.

وی افزود: قطعه «سرزمین مادری» دومین سروده ملی و میهنی بعد از قطعه «ای ایران» محسوب می‌شود که قطعا در تاریخ موسیقی ثبت خواهد شد.

گفتنی است؛ آلبوم «ایران جوان» در دو لوح منتشر شد که لوح نخستین این مجموعه شامل قطعات صوتی و لوح دوم شامل مستند «بعد از فراموشی» و همچنین قطعه تصویری «ایران جوان» است که متاسفانه تمامی آلبوم‌های خریداری شده توسط طرفداران شهرام ناظری بی‌امضا ماند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار