دومین جلسه «ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله» برگزار شد

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: تاکنون شناسایی اجساد از طریق عکس‌های تحویلی از جنازه‌ها به بعثه مقام معظم رهبری صورت می‌گرفت اما صبح امروز اطهری‌فرد، سرپرست کاروان نور در قالب گروهی از ایران برای شناسایی مستقیم اجساد جانباختگان به سردخانه‌ها اعزام شدند.

محمد تقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن اعلام تشکیل «ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله» اظهار داشت: به منظور برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات بزرگداشت و استقبال از پیکرهای مطهر اعضای کاروان قرآنی جان‌باخته در حادثه منا ستادی با این عنوان تشکیل شده است که اعزام گروه‌هایی به استان‌ها و منازل قاریان مهاجر الی الله جهت دلجویی و ابلاغ حضوری مراتب تسلیت جامعه قرآنی به خانواده‌های داغ‌دار را بر عهده دارد.

وی حضور جامعه قرآنی کشور در فرودگاه به منظور استقبال از پیکرهای مطهر قاریان را از دیگر مصوبات جلسه ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله برشمرد و گفت: همچنین برگزاری مراسم با شکوهی به منظور بزرگداشت قاریان از دست رفته با حضور اعضای جامعه قرآنی و خانواده‌های از دست رفتگان در اوایل هفته آینده هم از دیگر مصوبات جلسه مذکور است.

رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن ادامه داد:همچنین در اولین جلسه مقرر شد با مشارکت شبکه قرآن سیما، رادیو قرآن و خبرگزاری بین‌المللی قرآن اطلاع‌رسانی وسیع و در شان این نخبگان و نام‌آوران قرآنی کشور، صورت گیرد.

میرزاجانی ادامه داد: دومین جلسه این ستاد نیز امروز تا پیش از ظهر امروز به پایان می رسد که مصوبات ان متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان ضمن بیان اینکه «سرنوشت سه مفقود کاروان نور همچنان نامعلوم است» در خصوص اقدامات و پیگیری‌های شورای عالی قرآن در این زمینه خاطر نشان کرد: تاکنون شناسایی اجساد از طریق عکس‌های تحویلی از جنازه‌ها به بعثه مقام معظم رهبری صورت می‌گرفت اما صبح امروز اطهری‌فرد، سرپرست کاروان نور در قالب گروهی از ایران برای شناسایی مستقیم اجساد جانباختگان به سردخانه‌ها اعزام شدند، که در ساعات آتی نتیجه حاصله اعلام می‌شود.

گفتنی است اعضای حاضر در جلسه روز شنبه ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله شامل: سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن، بهرام محمدی‌نیا، مدیر شبکه قرآن سیما، محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن، محمد انجم‌شعاع، معاون نظارت راهبردی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حمید صابرفرزام، مدیرعامل خبرگزاری ایکنا و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن به همراه علیرضا سبحانی و سعید رحمانی از اعضای جامعه قرآنی بودند.





انتهای پیام/

برچسب ها: قاریان ، مهاجر ، منا ، فرودگاه ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.