در برخورد با بدحجابی با خلاهای قانونی روبرو هستیم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در برخورد با بدحجابی به دلیل خلاءهای قانونی پلیس با مشکل مواجه شده است اما امیدواریم با اندیشیدن تمهیداتی این مسئله حل شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگران جوان، سرهنگ "رضا بنی اسدی" در نشست علمی فرماندهان انتظامی استان کرمان با مقامات قضایی استان گفت: ارتباط پلیس با دستگاه قضا لازم و ملزوم یکدیگراند.

بنی اسدی با بیان اینکه همپوشانی بین دستگاه قضا و پلیس می‌تواند موفقیت ماموریت‌های پلیس را بیشتر و سرعت آن را افزایش دهد تاکید کرد: تعامل بهتر پلیس و دستگاه قضا موجب رضایتمندی بیشتر مردم خواهد شد و این مسئله باعث مشارکت بهتر مردم با پلیس می‌شود.

وی توجه هر نهاد به وظایف ذاتی خود را موجب اصلاح جامعه دانست و تصریح کرد: نباید در انجام کار خود کوتاهی کنیم و حق الناس را برگردن خود بیاندازیم.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: در برخورد با بدحجابی به دلیل خلاهای قانونی پلیس با مشکل مواجه شده است اما امیدواریم با اندیشیدن تمهیداتی این مساله حل شود.

وی اضافه کرد: هماهنگی قضایی با قضات در ساعات پایانی شب برای پلیس بسیار دشوار است و برخی از قضات کشیش در این ساعات پایانی شبانه روز چندان پاسخگو مقامات انتظامی نیستند که امیدواریم این موضوع نیز هرچه سریع‌تر حل شود.

بنی اسدی در پایان خاطرنشان کرد: باید جلوی ورود مجرمینی که چندین بار وارد زندان شده و پس از آزادی بار دیگر در جامعه دست به ارتکاب جرم زده‌اند، گرفته شود و این مسئله باعث چند برابر شدن حجم کاری پلیس شده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار