بازداشت 650 فلسطینی به دست صهیونیست ها

نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای اکتبر تاکنون 650 فلسطینی را بازداشت کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری پترا، کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز شنبه اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز ماه اکتبر جاری (مهرماه)  تاکنون 650 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

این کمیته در بیانیه مطبوعاتی افزود: اکثر بازداشت شدگان را جوانان و کودکان تشکیل می دهند و در میان آنان تعدادی زن و زخمی نیز وجود دارند و برخی از زخمیان همچنان در بیمارستان های رژیم صهیونیستی هستند.

در این بیانیه آمده است: اکثر بازداشت شدگان ساکن قدس هستند که در عملیات های میدانی و در جریان یورش های شبانه به خانه های فلسطینیان بازداشت شده اند و اکثر آنان زمان بازداشت هدف ضرب و جرح شدید قرار گرفتند.

بر اساس این بیانیه، ‌بازداشت شدگان در مراکز بازجویی در المسکوبیه، الجلمه، عسقلان و بتیح تکفا به سر می برند و البته برخی دیگر نیز در پایگاه های نظامی عصیون، کریات اربع و حواره در بازداشت قرار دارند.

کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی افزود تعدادی از فلسطینیان برای ساعات طولانی در پادگان های ارتش و شهرک های یهودی نشین به صورت دست و چشم بسته بازداشت شدند و در معرض ضرب و شتم و توهین نظامیان اشغالگر قرار گرفتند.

این کمیته خاطرنشان کرد مقامات رژیم صهیونیستی از ملاقات وکلای مدافع با بازداشتی های جدید به خصوص زخمیان ممانعت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار