واکنش انفعالی شورای همکاری خلیج فارس به جنایات صهیونیست ها

شورای همکاری خلیج فارس تنها به محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اکتفا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کویت، عبداللطیف الزیانی دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس جنایات وحشتناک شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را علیه مردم فلسطین به شدت محکوم کرد.

الزیانی در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد خشونت و اقدامات وحشیانه نظامیان اسرائیلی علیه فلسطینیان غیر مسلح، اوضاع در کل سرزمین های اشغالی فلسطینی را هر چه بیشتر پیچیده می کند و هیچ امنیت و صلحی را برای اسرائیلی ها به ارمغان نمی آورد.

الزیانی تجاوزات مستمر اسرائیل به مسجدالاقصی در شرق بیت القدس را محکوم کرد و هشدار داد اسرائیل باید آگاه باشد که مسجدالاقصی یکی از مقدس ترین مکان های مسلمانان است که هر گونه بی حرمتی علیه این مسجد و دیگر مکان های مقدس اسلامی را نمی پذیرند.

وی افزود نقص های حقوق بشر علیه فلسطینیان به دست اسرائیل و ادامه اشغال سرزمین های فلسطینیان و همچنین ساخت شهرک های جدید مغایر با حقوق بین الملل و ادیان آسمانی است.

دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس از جامعه بین المللی خواست به منظور محافظت از مردم فلسطین و متوقف کردن حملات اسرائیل در سرزمین های اشغالی فلسطینی، مداخله کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار