تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی برای سرکوب قیام فلسطینی ها

رژیم صهیونیستی به پلیس اجازه داد بخش‌هایی از بیت‌المقدس را منطقه بسته اعلام کند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست سه شنبه شب خود مجموعه تدابیری را برای سرکوب کردن قیام فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی تصویب کرد که اجازه دادن به پلیس این رژیم برای محاصره محله های فلسطینی نشین شرق بیت المقدس، از جمله این تدابیر است. 

در بیانیه دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی آمده است: «کابینه امنیتی مجموعه تدابیری را برای مقابله با تروریسم اتخاذ کرد. از جمله به پلیس اجازه داد در صورت وقوع درگیری یا تحریک به خشونت، محله هایی را در شهر بیت المقدس محاصره کند یا مقررات ممنوعیت رفت و آمد را در این مناطق به اجرا بگذارد. 

در این بیانیه همچنین آمده است: "دولت همچنین علاوه بر صدور مجوز تخریب منازل تروریست ها، تصمیم گرفت اجازه هیچ گونه ساخت و ساز جدیدی را در منطقه ای معین ندهد و دارایی های تروریست ها را مصادره و مجوز اقامت آنان در اسرائیل را باطل کند."

نتانیاهو پیش از این در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)  قول داده بود از همه ابزارهای موجود برای بازگرداندن آرامش استفاده کند. 

جوانان فلسطینی از بن بست روند صلح و ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی و افزایش شهرک سازی در سرزمین های اشغالی و افزایش حملات شهرک نشینان به روستاها و دارایی های فلسطینی ها احساس سرخوردگی می کنند. 

در همین حال "یووال اشتاینیتز،" وزیر انرژی رژیم صهیونیستی که از نزدیکان نتانیاهو محسوب می شود گفت هیچ نسخه جادویی برای پایان دادن به اعتراضات وجود ندارد؛ در دو انتفاضه قبلی روزها و هفته ها و حتی سالها برای کنترل اعتراضات طول کشید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار